recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 og Xbox360 som next gen afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 og Xbox360 som next gen afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AlphaDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Maj-2007
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 og Xbox360 som next gen afspiller
    Sendt: 16-August-2007 kl. 00:26
Hejsa

Nu har jeg fulgt lidt med i tråden om PS3 som blu-ray afspiller. Nu er det sådan at jeg desværre ikke har et stort dyrt anlæg, og derfor ikke rigtigt kan nyde godt af den nye lyd format der er på den.

Men det jeg faktisk ville spørge om, er om hvorvidt Xbox360 HD-DVD afspilleren og PS3'eren understøtter deres respektive interaktive formater HDi og BluRay-Java?

Jeg vil nemlig meget gerne have en afspiller til det begge, formater, og da jeg allerede har xbox'en synes jeg ikke at der er nogen grund til at købe en dyr dual afspiller, og så kunne jeg nøjes med at købe en ps3 i stedet.

Kunne man måske i stedet købe et hd-dvd og bluray drev til sin htpc, og understøtter diverse programmer der de interaktive formater?

Det var en del, men håber at i kan svare på det :)
Til top
GrillBiller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2007 kl. 18:53
Xbox360 HD DVD drevet kan alt som der kan med en "Normal" HD DVD
afspiller (HDI)
Til top
AlphaDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Maj-2007
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2007 kl. 21:59
Ok, lyder godt. Men hvad med PS3, synes at jeg har læst noget om at den ikke lever op til kravene til blu-ray java, er dette korrekt?
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2007 kl. 22:48
Mig bekendt kan PS3 som BluRay afspiller alt det som kræves for at opfølge alle deres krav. Desuden er det helt sikkert noget der kan upgrades hvis der kommer nye ting.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu