Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Larxox
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1025
|
Sendt: 18-Juli-2007 kl. 12:10 |
OK - Tak for det!
Umiddelbart lamer den ikke mere end min Pioneer DVDR-545HX-S.....![](smileys/smiley2.gif)
Men igen er den heller ikke helt lydløs!
|
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
|
Sendt: 18-Juli-2007 kl. 12:53 |
Man kan også vælge at slå lydløs fra sit tv, så hører man det jo næsten ikke
|
SJ
Guld medlem
Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
|
Sendt: 18-Juli-2007 kl. 18:45 |
Har du overvejet at få tjekket din hørelse?
|
NerdALMIGHTY
Junior bruger
Oprettet: 08-August-2006
Point: 23
|
Sendt: 18-Juli-2007 kl. 21:33 |
Jeg ved ikke om jeg er en "af de heldige", men min PS3 larmer i hvert fald ikke specielt.
Ved spil og afspilning af Blu-ray film har jeg endnu ikke lagt mærke til den. En enkelt gang ved afspilning af en DVD film i opskaleret tilstand kunne jeg høre en svag summen fra blæseren, men bestemt ikke noget som man ikke kunne distrahere fra når man så film samtidigt.
Nu skal man jo huske på at det ikke er en DVD afspiller men en hurtig computer man har med at gøre. Man kan vel ikke forvente at maskinen overhovedet ikke larmer, når dens køling er ganske almindelige blæsere og ikke vand køling. En normal PC larmer jo også en smule.
|
agupma
Ny bruger
Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 16
|
Sendt: 20-Juli-2007 kl. 09:18 |
nitrotg skrev:
tror også du har været uheldig et par gange.. min når heller ikke over niveau 3.. men du skal endelig ikke tro det bliver bedre med en xbox 360 hvis du nu overvejer den istedet...
Måske bare aflevere den tilbage og vent et års tid? |
Husk nu lige, at Xboxen ikke larmer når man afspiller DVD-film - det er kun under spilafvikling, hvilket for det meste overdøves af lyden fra spillet. Hilsen en glad Xbox 360 ejer
|
nitrotg
Guld medlem
Oprettet: 23-Maj-2007
Point: 1366
|
Sendt: 20-Juli-2007 kl. 09:23 |
agupma skrev:
nitrotg skrev:
tror også du har været uheldig et par gange.. min når heller ikke over niveau 3.. men du skal endelig ikke tro det bliver bedre med en xbox 360 hvis du nu overvejer den istedet...
Måske bare aflevere den tilbage og vent et års tid?
|
Husk nu lige, at Xboxen ikke larmer når man afspiller DVD-film - det er kun under spilafvikling, hvilket for det meste overdøves af lyden fra spillet. Hilsen en glad Xbox 360 ejer
|
Ehh jo det gør den så.. og meget mere end ps3'eren.. det jo ikke kun blæserne der larmer i xboxen men også deres cdrom drev..
|
agupma
Ny bruger
|
Sendt: 20-Juli-2007 kl. 09:24 |
nitrotg skrev:
agupma skrev:
nitrotg skrev:
Måske bare aflevere den tilbage og vent et års tid?
|
|
Ehh jo det gør den så.. og meget mere end ps3'eren.. det jo ikke kun blæserne der larmer i xboxen men også deres cdrom drev..
|
Det er kun dvd-drevet der larmer på min... Hører som sagt stort set ikke blæserne.
|
nitrotg
Guld medlem
Oprettet: 23-Maj-2007
Point: 1366
|
Sendt: 20-Juli-2007 kl. 09:25 |
så har du da været en af de heldige.. vær glad for det :)
|
agupma
Ny bruger
|
Sendt: 20-Juli-2007 kl. 09:36 |
nitrotg skrev:
så har du da været en af de heldige.. vær glad for det :) |
Er jeg også ![](smileys/smiley17.gif) Men som en tidligere skrev så opfatter vi jo alle sammen larm forskelligt.
|
blackknightdk
Bruger
Oprettet: 14-December-2006
Point: 129
|
Sendt: 20-Juli-2007 kl. 09:51 |
hey
har lige fået min ps3 og den siger ikke meget, nærmest lydløs også under dvd afspilning![](smileys/smiley17.gif)
min står også så der er masser af plads til at det varme luft kan komme vææk
|
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
|
Sendt: 20-Juli-2007 kl. 11:36 |
Xbox 360 larmer helt sikkert, og hele tiden. Det bliver bare værre når man kører noget fra drevet.
|
SJ
Guld medlem
Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
|
Sendt: 21-Juli-2007 kl. 00:36 |
Min PS3 larmer mere end min 1. generations Xbox 360, når den går op på niveau 4 ved afspilning af DVD film. Holder min PS3 sig "kun" på niveau 3, som åbenbart er default niveauet, er støjen nogenlunde ens på de to konsoller. Dog er støjens lyd forskellig.
Jeg har nu set en gammel "On The Spot" (10/19/06) udsendelse fra Gamespot, hvor de kun taler om PS3 og dens spil og der er der en gut fra Sony, som meget stolt fortæller om kølesystemet og hvor lidt blæseren støjer.
EDIT: Indslaget starter omkring 1:55:40 inde i programmet.
EDIT EDIT: "On The Spot" (10/26/06) har et indslag i starten af programmet, hvor der er en demonstration af en PS3 i studiet. Sony's udsending svarer på et spørgsmål fra en seer, om hvor meget en PS3 støjer. Hans svar er, at den støjer omkring de 20 dB. Læg også mærke til, at man slet ikke kan høre, at PS3'en er tændt.
Redigeret af SJ - 21-Juli-2007 kl. 04:27
|