Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8643
|
Sendt: 21-Juli-2007 kl. 10:08 |
Hvornår indser du at der er noget galt med din PS3?
Måske du burde bruge din energi over for forhandleren i stedet for her.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
SJ
Guld medlem
Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
|
Sendt: 21-Juli-2007 kl. 18:20 |
Jeg er jo netop ikke sikker på, at min PS3 er defekt. Forhandleren siger, at den opfører sig normal (og det er altså en forhandler, som solgte over 40 stk. PS3 d. 23/3, så de må jo have lidt erfaring med den). Nordisk Film er ikke til nogen hjælp, da de bare kommer med deres standardsvar, hvor de gør opmærksom på, at en PS3 jo er at sammenligne med en PC og man derfor skal forvente en vis blæserstøj og at Sony ikke har meldt ud om generelle problemer med blæserstøj. Dårlig service!
Redigeret af SJ - 21-Juli-2007 kl. 18:20
|
klander
Guld medlem
Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 813
|
Sendt: 21-Juli-2007 kl. 19:26 |
SJ skrev:
Jeg er jo netop ikke sikker på, at min PS3 er defekt. Forhandleren siger, at den opfører sig normal (og det er altså en forhandler, som solgte over 40 stk. PS3 d. 23/3, så de må jo have lidt erfaring med den).
Nordisk Film er ikke til nogen hjælp, da de bare kommer med deres standardsvar, hvor de gør opmærksom på, at en PS3 jo er at sammenligne med en PC og man derfor skal forvente en vis blæserstøj og at Sony ikke har meldt ud om generelle problemer med blæserstøj.
Dårlig service! ![](smileys/smiley21.gif)
|
Hvis jeg solgte 40 stk F16 behøver jeg ikke at vide en skid om dem, andet end at kan vist nok flyve stærkt. Og SJ hvis den larmer ligeså meget som en Xbox360, så er der helt sikkert noget galt med den. Og fordi man er sælger i en butik behøver man ikke at vide meget om det man sælger, bare man sælger noget.
|
Med Venlig Hilsen
Kurt
|
thokra
Bruger
Oprettet: 23-April-2007
Point: 205
|
Sendt: 26-Juli-2007 kl. 20:56 |
Jeg har haft en PS2, Old Xbox og nu Xbox 360 og jeg synes den larmer helt ekstremt, skal spille med høj lyd uden at lægge mærke til det, hvis den afspiller film er lyden mere moderat. Har været på besøg hos min nabo og han har en ps3 og den siger ikke en lyd kontra min xbox 360.
|
Steffen32
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
|
Sendt: 27-Juli-2007 kl. 15:06 |
Har netop fået PS3 - den siger ikke en lyd. Kanon maskine og super brugervenlig. Bør stå i ethvert hjem ![](smileys/smiley4.gif) .
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 27-Juli-2007 kl. 15:40 |
Steffen32 skrev:
Har netop fået PS3 - den siger ikke en lyd. Kanon maskine og super brugervenlig. Bør stå i ethvert hjem . |
Har du købt fjernbetjeningen også? Hvis ikke, så brug de godt 200 kr sådan en koster. Den gør betjeningen af DVD / Blu-ray meget bedre.
Og så kører den bluetooth, ligesom controlerne når de er trådløse. De betyder man ikke behøver pege ![](smileys/smiley1.gif)
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Steffen32
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
|
Sendt: 27-Juli-2007 kl. 16:19 |
Lars skrev:
Steffen32 skrev:
Har netop fået PS3 - den siger ikke en lyd. Kanon maskine og super brugervenlig. Bør stå i ethvert hjem . |
Har du købt fjernbetjeningen også? Hvis ikke, så brug de godt 200 kr sådan en koster. Den gør betjeningen af DVD / Blu-ray meget bedre.
Og så kører den bluetooth, ligesom controlerne når de er trådløse. De betyder man ikke behøver pege ![](smileys/smiley1.gif)
/Lars
|
Jamen det har jeg skam gjort. Det virkede som en logisk beslutning, da jeg netop ønskede mig den, for at kunne se DVD / BD. Nu mangler jeg bare den første BD film - Kigger efter en der er brugt og til rimlig pris.
Steffen
|
SJ
Guld medlem
Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
|
Sendt: 08-August-2007 kl. 20:25 |
Jeg skrev endnu engang til Nordisk Film om problemet med min støjende PS3 blæser og svaret er, at jeg skal indlevere min PS3 til den butik, som jeg købte den hos, som så skal sende den til ombytning hos Nordisk Film.
Jeg citerer fra svaret: "Den skal jo helst ikke være til gene for film/spiloplevelsen."
|