recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 slim - erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 slim - erfaringer

 Besvar Besvar Side  <1 36373839>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af Denner Denner skrev:

Jeg er vildt skuffet over blæser støjen, har nu haft den ståene tændt siden jeg afhentede den ca kl 12 og blæseren er gået i "high mode" efter ca 2 timer og den larmer nu mere end min HTPC, Toshiba XE1 og den nærmer sig nu støjniveauet på min Xbox 360

Syntes sgu ikke det er i orden......

Nu har det også værre en varm dag i dag, så mon ikke at det har sad blæseren i "high mode", ellers så skal den vel havde meget plads omkring sig og ikke gemmes væk i et skab
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 22:14
Er en "fat" PS3, den seneste 80GB udgave, mere stille end den nye Slim?
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 17:55
Jeg er vildt skuffet over blæser støjen, har nu haft den ståene tændt siden jeg afhentede den ca kl 12 og blæseren er gået i "high mode" efter ca 2 timer og den larmer nu mere end min HTPC, Toshiba XE1 og den nærmer sig nu støjniveauet på min Xbox 360

Syntes sgu ikke det er i orden......
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af galthen galthen skrev:

Nu skal det hele tages med et gram salt.
Ingen konsoller har 100% ens støjniveau.
Alle gamesites skriver at den larmer mindre.
Så det holder jeg mig stadig til.


Du er velkommen til at tro hvad de skriver - jeg skriver bare mine egne erfaringer med konsollen. Jeg får intet ud af at rakke ned på PS3 slim - jeg har betalt den med surt optjente penge, og har været med på vognen siden PSX (Siden 1997 har jeg haft en konsol fra Sony stående - jeg er ikke ude på at skade deres omdømme).

Oprindeligt skrevet af matv88 matv88 skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:


3)

VEDLÆG NU FOR FANDEN ET KABEL DER ER LANGT NOK TIL AT JEG KAN SIDDE I SOFAEN (2,5 meter væk) OG GAME SELVOM CONTROLLEREN LADER OP!!! - vi snakker sq omkostninger på FÅ kroner her..!



Ja det er lidt irriterende, men har du ikke en bærbar du kan oplade den igennem, hvis det er så slemt


Jo, det har jeg, men hvorfor ikke vedlægge et kabel der lige er en meter længere? - Så behøver jeg ikke afslutte mit spil fordi den skal lades op.
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1147
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:


3)

VEDLÆG NU FOR FANDEN ET KABEL DER ER LANGT NOK TIL AT JEG KAN SIDDE I SOFAEN (2,5 meter væk) OG GAME SELVOM CONTROLLEREN LADER OP!!! - vi snakker sq omkostninger på FÅ kroner her..!



Ja det er lidt irriterende, men har du ikke en bærbar du kan oplade den igennem, hvis det er så slemt
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1147
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 17:41
Har netop hentet min model, og er positivt overrasket over designet, i forhold til hvad jeg havde regnet med IRL ikke så slemt igen

Har desværre ikke fået mit tv tilbage fra reparation endnu, så har ikke haft den tændt endnu
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
galthen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 17:38
Nu skal det hele tages med et gram salt.
Ingen konsoller har 100% ens støjniveau.
Alle gamesites skriver at den larmer mindre.
Så det holder jeg mig stadig til.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 17:27
Folk må også gerne komme med spørgsmål hvis de tøver med at købe den - så skal der nok komme svar på det

Jeg har heller ikke nogen DVD'er, så jeg kan ikke sige noget om den del, men så må andre brugere komme på banen.


Jeg vil sige at min skuffelse er aftaget en del igen efter at have hørt en gammel model igen. De har begge to ca. samme blæserniveau og larm fra harddisken, men drevet er lige en anelse mere støjsvagt på 40/80 gb.
Til top
Marqzen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2007
Status: Offline
Point: 438
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 17:14
Keep us posted!
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af Larxox Larxox skrev:

Hej!

Mine sparsomme erfaringer siger også mig, at det er Blu-Ray drevet der larmer mere end det gamle. Umiddelbart virker drevet billgere end det gamle. 

Bitstream virker og lyden er topnice!

Blæserstøj er der med ikke generende, men jeg har heller ikke set en hel film endnu.



Nej, jeg tror også det er drevet som er synderen. En skam, virkelig. Jeg synes den falder igennem alene på dét punkt.

Lige da jeg fik tændt den tænkte jeg på, om jeg skulle pakke den sammen og bytte den til tyksakken igen, men jeg har valgt at give den en chance. Jeg har vænnet mig mere til lyden fra den, og den er nem at overdøve synes jeg.

Jeg har dog ikke sat en film på af andre årsager, men jeg er spændt på om drevet larmer meget hele tiden.
Til top
Marqzen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2007
Status: Offline
Point: 438
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 16:13

Jeg synes det er noget overraskende at den skulle larme mere end 'fatty' :(

Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1025
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 16:03

Hej!

Mine sparsomme erfaringer siger også mig, at det er Blu-Ray drevet der larmer mere end det gamle. Umiddelbart virker drevet billgere end det gamle. 

Bitstream virker og lyden er topnice!

Blæserstøj er der med ikke generende, men jeg har heller ikke set en hel film endnu.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 36373839>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu