|
PS3 Slim vs. super slim |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en 2½ år gammel Slim model med 160GB, hvor jeg skiftede den til en 500GB hitachi 7200 omdr.
Som problemet oprindeligt er beskrevet, så er de fysiske samme spil meget hakkende på denne slim model, men på min søns nyere Ultra slim, der hakker de ikke. Ideen med at udskifte eller reformatere HDDén var i et forsøg på at fjerne fejl på denne. Men da den nye disk også giver samme symptom, så tvivler jeg på det er disk relateret. Det kunne godt være læsehovedet. Det er ikke forsøgt. |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Man kan på eget ansvar skille sin ps3 slim ad via denne guide: (optional) Når du er igang kan man med fordel også skifte kølepastaen med noget bedre.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Kenzo85 - Seriøst, jeg orker det ikke. Så hellere købe en ny
![]() |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Hehe okay det er i orden. Jeg køber den gerne for 200 kr
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |