recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 som afspiller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 som afspiller?

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2007 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg har ikke købt min PS3 med det formål at anvende den som DVD afspiller, men har alligevel anvendt den til det, og jeg synes den gør det bedre end f.eks. min HD optager, men det har vi så også lige fået svar på, at det nok skal passe...

En del af HD optagerne er direkte ringe hvad de-interlacing angår. Alene dét at folk ikke opdager det, fortæller noget om at der er større bekymringer (læs: tv'enes billedkvalitet) at tage fat på, før det kan betale sig at fluekneppe for meget om afspillernes kvalitet.

Det sjove er at jeg kan huske _talrige_ diskussioner om forskellene mellem forskellige DVD-afspillere, dengang vi alle sammen brugte scart til CRT-tv. Forskellene mellem afspillerne i dag, via progressivt component eller HDMI, er _langt_ større end de var dengang - men af en eller anden grund synes jeg at forskellene på afspillerne negligeres. Måske er det fordi folk forventer at nu når det er digitalt, så er der ingen forskel. Eller at når bare der er opskalering, så er det jo godt. Sjovt nok, så er det som om at jo større forskel der er mellem apparaterne, jo større skal en forskel være for at være interessant.

Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2007 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

*og det hjælper at jeg på samme tid fandt ud af, at PX60 kan modtage 1080p

Jeg har lige prøvet at indstille min PS3 til 1080p og jeg får også billede på min PV60. Dog skriver skærmen ikke hvilket input den modtager. Det plejer den ellers at gøre.
Til top
barfodcph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-November-2006
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2007 kl. 19:44

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg kunne ikke drømme om at købe en afspiller der har dumpet disse tests. Det ér jo muligt, at få afspillere der består BTW, WTW og har acceptabel de-interlacing, så hvorfor gå efter en afspiller man VED har nogle håndfaste problemer, som man snildt kan slippe for?

Det var da pudsigt at de-interlacing pludselig blev relevant for Naiera, efter at Otto havde skrevet om det......

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2007 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Dog skriver skærmen ikke hvilket input den modtager. Det plejer den ellers at gøre.

Det gør den sjovt nok heller ikke ved 480/576i over HDMI, selvom det fremgår af manualen at den understøtter dette.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2007 kl. 21:29
Oprindeligt skrevet af barfodcph barfodcph skrev:

Det var da pudsigt at de-interlacing pludselig blev relevant for Naiera, efter at Otto havde skrevet om det...

Ja, det er alt sammen del af en kæmpe sammensværgelse mod dig.
Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2007 kl. 01:48
Under alle omstændigheder, tak for svarene hver især! Jeg glæder mig til at se både min første DVD og BD på min PS3 når G8 kommer dumpende til sommer 
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu