|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
||
De mener det skulle rette sig selv i nat kl 24. Det er noget med det interne ur, skud år osv.. Lidt ala. the millenium bug.
|
|||
![]() |
|||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
||
De kunne også bare fixe en patch, så vi skal vente yderligere 6 timer på at problemet MÅSKE løser sig selv.
|
|||
![]() |
|||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
||
Problemet er bare at den ikke kan gå på nettet og fw opdateres. Så er der selvfølgelig usb muligheden, men hvis det bliver løst kl tolv midnat, så er skaden ikke så stor, og de kan få tid til at gennemgå systemet for evt. fremtidige fejl.
|
|||
![]() |
|||
Speednut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
||
Jeg mener at have læst, at systemopdateringer kører i et system for sig selv, så der skulle ikke opstå de store problemer der |
|||
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.
Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis det er tilfældet, så er skaden endnu mindre...
|
|||
![]() |
|||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
||
Det vil jeg også tro er tilfældet. Man kan jo sagtens køre en systemopdatering og få godkendt, at man har seneste firmware installeret. Ligeledes kan man også sagtens bruge browseren, så der er uden tvivl "hul igennem". |
|||
![]() |
|||
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
||
Jeg havde ellers taget en fridag for at spille en god gang Heavy Rain som blev hentet da posthuset blev åbnet, men nej....
Lige for at opsumere: - Systemopdatering bør virke fint. Den kan i hvert fald sagtens fortælle at den nyeste version er installeret. Så når der kommer en officiel løsning fra Sony, bør det fungere ganske godt (sålænge det kan fixes med en firmware-opdatering). - Fejlen optræder udelukkende på de tykke PS3'er og alle slim-ejere er gået fri. - Fejlen optræder også selvom PS3'en aldrig har været koblet på internettet. - Der er IKKE tale om en isoleret PSN-fejl, selvom det umiddelbart kan se sådan ud. - Der er risiko for at miste både save-data og trophy-data, hvis man anvender konsollen i den nuværende tilstand. - Det er muligt selv at fixe problemet ved at pille det interne batteri ud, vente ca. 30 sekunder og samle det hele igen. Man skal dog være opmærksom på at al garanti og reklamationsret forsvinder. Læs evt. mere her: http://blog.us.playstation.com/2010/03/latest-info-on-playstation-network-status/ Jeg må tilstå at jeg er blandt mange bitre PS3-ejere lige nu. En fridag er jo ikke ligefrem gratis... Men livet går jo videre ... og mon ikke Sony finder på en løsning snart. Lad os bare sige at de i den grad er under pres fra deres brugere, hvis man kigger lidt rundt på diverse fora på nettet.
|
|||
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
||
Men ikke på alle.... min 80Gbyte er i hvert tilfælde gået fri af fejlen....
|
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Selvfølgelig finder Sony en løsning hurtigt, alt andet ville være selvmord på så presset et marked (konsol)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Her kan man følge med i de officielle udtagelser fra sony http://twitter.com/PlayStationEU
|
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
Altså nu er det helt tilfældigt at det lige rammer din fridag
![]() Det skulle dog rette sige selv i aften til midnat.
|
|||
![]() |
|||
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() |
||
Det vil jeg nu se før jeg tror det. Min tror stadig det er d. 31/12, så jeg tvivler på at den finder frem til første marts ved midnat. Men håbet er da lysegrønt :) Nåja og den skulle jo komme: "> Hitler gets 8001050F on his Playstation 3 on 01 March 2010![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |