|
PS3 vs. Blu-ray afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2013 kl. 08:28 |
Hej alle!
Jeg forsøger at opgradere mit setup løbende.. Nu vil jeg høre jer om der er nogen mærkbar forskel hvis jeg køber en bd afspiller frem for min ps3? Det er med hensyn til kvalitet på både billede og lyd siden jeg tænker? Og kan man få en afspiller hvor man kan afspille mkv filer? Enten ved USB eller over netværket? Håber i kan hjælpe :-) //Andreas |
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et varmt emne du berører ;-/
Nogen kan ikke se/høre forskel, mens andre synes at en BD afspiller til 7-15k er bedre.
|
|
![]() |
|
Kosire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2013 Status: Offline Point: 125 |
Jeg overvejer stærkt at købe en blu-ray afspiller da jeg synes min PS3 larmer... ***** meget! :(
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
Det er også af den årsag, at man bør købe en 'rigtig' BD-afspiller. Medmindre man køber en Oppo eller lignende, så vinder man ikke meget på ydelsen, ved at skifte PS3'en ud.
|
|
![]() |
|
Kosire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Februar-2013 Status: Offline Point: 125 |
Jeg overvejer selv, at købe den nye 2013 model fra Sony som de viste frem på CES messen. Sony BDP-S4100.
http://www.hifipriser.dk/blu-ray-afspiller/sony-bdp-s4100-id-7145879.aspx http://www.sony.dk/product/blu-ray-disc-afspiller/bdp-s4100 Eneste forskel mellem Sony BDP-S4100 og Sony BDP-S5100 er vidst at Sony BDP-S5100 har indbygget WiFi. |
|
![]() |
|
Mr. Duck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
Naiera: Hvad konkret mener du at man vinder på ydelsen med en Oppo eller lign. ved at skifte sin PS3 ud?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
Dvd-afspilning bliver bedre. Du kommer givetvis ikke til at mærke noget på BD-afspilningen.
En Oppo kan også gøres regionsfri. Det kan man godt glemme med PS3'en. |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Redigeret af Potter - 28-Februar-2013 kl. 15:46 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Så ryger nogle af funktionerne ved PS3'en nok, så det tæller vel ikke helt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |