|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
|
Nej din er ikke men andres er måske, min er |
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
![]() |
||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
|
Nu har jeg set 3 BR film på min igen probs, der er bare perfekt. |
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
![]() |
||
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
|
BD er os perfekt på min ps3.. og kan ikke forstå at folk har problemer med blæserstøj.. der er jo INGEN.. kan på det varmeste anbefale en ps3.. jeg har ikke fortrudt mit køb ET sekund!!
|
||
![]() |
||
HansHenrik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
|
Jeg prøvede bare at være oplysende overfor den originale poster - ingen grund til at bashe konkurrenterne. Mht. støj fra XBoxen synes jeg ikke det er noget stort problem, men jeg oplever jo heller ikke stilhed undervejs pga. lydudfald, som du gør med din nye PS3 (set i anden tråd) ;-) |
||
![]() |
||
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
|
Blæserne i de to konsoller har samme støjniveau her hos mig. Det er kun drevet i Xbox360, som larmer mere end drevet i PS3, som jo faktisk er lydløs. Jeg har lige set min første DVD film på min PS3 og den er altså meget generende, den støj som kommer fra blæseren. Faktisk så generende, at jeg ikke mener, at PS3 kan bruges som filmfremviser i praksis. ![]() Om igen Sony! ![]() ![]() |
||
![]() |
||
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
|
så må du have en defekt ps3 for min siger da absolut INTET og jeg har efterhånden set et par film på den. |
||
![]() |
||
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
|
Prøv at downloade følgende klip og hør hvor støjende lyden fra blæseren bliver:
http://www.minhembio.com/forum/index.php?act=Attach&type =post&id=33396 |
||
![]() |
||
![]() |
|
jeg kan kun sige at min kun når op på niveau 2 under afspilning af film!
|
||
![]() |
||
Jorgen Lykke ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Hej SJ. Syntes nu ikke det videoklip siger særligt meget om støjen i PS3!?
|
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Har I i øvrigt hørt Harddisken fra P1 fra 29.3.2007? (Har først lige hørt den på podcast
![]() Der er en anmeldelse af PS3. De er begejstrede ikke mindst for dens Cell-processor, som er en uhyre stærk processor. Den har angiveligt en regnekraft, som er en faktor 10 større end en almindelig processor på en hjemme-pc Venligst Søren |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |