Hej,
Så kom min projektor langt om længe!
Dato | Kl. | Registrering |
---|
9. december 2009 | 16:25 | Registreret i udlandet |
10. december 2009 | 22:19 | Afsendt til DANMARK |
30. december 2009 | 09:30 | Ankommet til DANMARK |
30. december 2009 | 09:31 | Under toldbeh. hos Post Danmark |
30. december 2009 | 12:44 | VAT/importnummer mangler |
5. januar 2010 | 00:00 | Data til forsendelse modtaget |
5. januar 2010 | 19:31 | Afgang fra grænsepostkontor |
5. januar 2010 | 21:46 | Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter |
6. januar 2010 | 01:28 | Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter |
6. januar 2010 | 06:39 | Ankommet til omdeling |
6. januar 2010 | 07:06 | Pakke uden omdeling Postbutik |
Som i nok kan se så har den været længe under vejs, Så hvis i bestiller fra USA skal i have tålmodighed! :)
Jeg er er kommet af med 13.174,- IALT.
Mht. strømmen, så er der ikke andet til det, end at du selv laver et 220v edb stik i den længde du har behov for. Der er INGEN 110-220v kontakt på projekteren, den kan håndtere begge input uden at du behøves at gøre noget. Så i skal ikke være bange for at "brænde" denne enhed af med 220v.
Min foreløbige mening (Det er min første projekter, så jeg har ikke noget standpunkt ud fra hvad jeg skriver)
Vildt overvældende billede på 1080p materiale, jeg kan ikke sætte en finger på skarpheden i billedet, Farverne er meget præcise og utroligt flotte, Jeg har pt. kun justeret brightness og contrast på "Color 1". så de opfylder kravene ud fra nogle Kalibrerings mønstre.
Den kan levere et udmærket billede i moderat dagslys, med lyse stofgardiner trukket for.
Da det blev aften stødte jeg dog på et lille problem. Dog er det ikke projekterens skyld. Mit lærrede er stort set "væg til væg", Dertil har jeg Hvide Glans 20-40 væge, hvilket desværre gør at når der vises en scene med med høj kontrast, delvis lyse og sorte arealer i billedet, så reflektere lyset rundt på mine væge, og lyser faktisk hele stuen op. og desværre også lærredet, hvilket vil sige at de mørke områder forsvinder lidt.
På helt lyse scener gør oplysningen i rummet at farverne bliver en lille smule vasket ud.
Så jeg skal have malet stuen, Så snart at det er på plads skal jeg nok skrive en mere omfattende "bedømmelse" af projekteren samt nogle billeder af min hjemmebio/stue.
Jeg har tænkt mig at male en Mat Hvid, så lyset ikke bliver reflekteret i glansen, har i erfaringer med om det hjælper at knække farven i en tone som absorbere lyset bedre?
Det er jo en dagligstue, så det skal være en lys farve :)
Redigeret af bQvle - 07-Januar-2010 kl. 15:58