recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PT-AE 4000U Modtaget!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPT-AE 4000U Modtaget!

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 00:14
Det er også min opfattelse. Panasonics PJ er vanvittigt lavt prissat i USA. Receivere - særligt pioneer - er også markant lavere prisfastsat, men der er jo 110 voltsproblemet.

Jeg tror snarere usa er lavt sat, for canada har også højere priser end usa - og de ligger da fysisk tæt på hinanden=)
Til top
Frossenfisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2008
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 01:05

Til alle jer der overvejer at tage til USA kommer et råd fra én der har arbejdet 18 måneder i en lufthavn: Held og lykke med at få en projekter igennem i ét stykke (hvis i vel og mærker vil tjekke den ind). Al bagage risikerer en meget hårdhændet behandling, afhængigt af tidspres, overfyldte bagagerum osv. Og I kan være helt sikre på, at en taske med 20 kilo overvægt havner oven på jeres.

Det kan måske være muligt at tage den med som håndbagage, men jeg kunne forestille mig, at størrelse, såvel som vægt, vil være et problem.
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Oktober-2009
Point: 217
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 12:06
Jeg kunne aldrig finde på at tjekke din ind. Jeg ved udemærket hvordan de behandler tasker. Een ting er hvis de har travlt, men hvis de ikke har kan de nogen gange finde på at kaste med skidtet for sjov. Det siger dem jeg kender der har arbejdet i bagagehåndteringen.

Men tak for heads up=)

Det skulle klart være håndbagage - i en kabinestørrelse - rullekuffert uden papkasse. Der skulle den nok kunne være...

Redigeret af brfcjon - 27-Januar-2010 kl. 12:19
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2010 kl. 14:31
Ja, jeg ville ikke turde overlade 10k til en fremmed. Jeg er i gruppe med en som arbejder i en lufthavn, netop med at pakke flyene, og han siger de først og fremmest tænker på at skåne ryggen. Så må passagerernes baggage så lide under dette.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu