|
Råd for tilslutning af aktive højttaler. |
Besvar ![]() |
Side <1 2223242526 62> |
Forfatter | |
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@pedid
Der er en brugt Beolab 10 her, hvis du ikke har set den i din søgen. Den koster 9.500 kr. http://b-o-f.dk/produkter/brugt-beolab-10 Edit: og en anden her til kr. 8.325,- http://www.dba.dk/hoejttaler-bang-olufsen/id-94538051/ Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 27-Februar-2015 kl. 18:16 |
|
![]() |
|
pedid ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2015 Sted: København S Status: Offline Point: 25 |
@Jørgensen
Havde godt set den første - men ville lige vente lidt. Den anden du linker til havde jeg ikke set med tak for det ![]() @Peter Hmm - spændende, har ingen summen på dem når de er forbundet direkte til Beosound 3000 med original kablerne. Når de er forbundet til receiveren bruger jeg de nyindkøbte MKIII kabler du henviste til i 10 meter. Måske er det dem der er problemet
![]() |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
pedid
Jeg benytter selv 2 x 10 meter PowerLink Mk III kabler, uden nogle problemer. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Hej pedid
Er det hele kommet op at køre, og er du tilfreds med resulatet. ?? _____________ pedid /Nagash Ser i nogen grund til ikke at nøjes med en AV 7.2 surround ReceiverYamaha Aventage 830, |
|
|
|
![]() |
|
jfilsoe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-April-2015 Status: Offline Point: 3 |
Hej
Jeg har før jul købt et Beoplay S8 højtaler sæt, og har lige siden bøvlet med at finde en løsning på, hvordan jeg kan sætte det til mit Samsung Smart TV. Jeg har forsøgt med headphone udgangen, men der er for meget støj på. Jeg har også forsøgt med følgende produkt: http://www.av-connection.dk/?PGr=7651 Den gav desværre bare også en smule for meget støj. Det var hørbart på trods af lyden fra tv programmet. Jeg kan sætte det til jack udgang fra min PC og så virker det okay, Der kommer dog noget mærkeligt støj på når jeg slukker PC'en. Hvad er den bedste løsning? Jeg vil foretrække at volumen kan justeres fra Samsung fjernbetjeningen og at jeg ikke manuelt skal til at tænde et apparat i en skuffe eller lignende. Hvis det derudover kunne være muligt at skifte til Airplay eller PC source ville det være et plus.
Redigeret af jfilsoe - 03-April-2015 kl. 09:33 |
|
![]() |
|
Hej jfilsoe
Historien gentager sig desværre. Konvertere du det digitale signal fra dit tv med en D/A Headphone udgangen giver stort set altid støj, fordi en lille smule støj bliver forstærket |
|
|
|
![]() |
|
jfilsoe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-April-2015 Status: Offline Point: 3 |
Hej Peter
Tak for dit svar. I så fald skal receiveren have ARC, så volumen stadig kan styres fra den normale fjernbetjening. Kan man få receivere der tænder når den får lydsignal fra HDMI? Det er lidt bøvlet at skulle til at tænde receiveren hver gang man tænder fjernsynet tænker jeg. Kan du anbefale en receiver til en fornuftig pris der ikke støjer?
|
|
![]() |
|
jfilsoe
Jeg vil ikke anbefale en receiver, de ændre sig hele tiden, |
|
|
|
![]() |
|
Hej Peter
Tak for rådet. Jeg må gå på opdagelse :)
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Er det kun min browser der ikke loader siderne ordentligt, eller er alle de gode illustrationer væk?
|
|
![]() |
|
Hej Monsterslam
Det er nok fordi de sidste par sider ikke har krævet nogen Men der er andre tråde med tegninger - ![]() Redigeret af Peter Pan - 21-April-2018 kl. 15:28 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2223242526 62> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |