|
Råd for tilslutning af aktive højttaler. |
Besvar ![]() |
Side <1 4546474849 62> |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Mortensen Vedrørende DAB + som benyttes i dag, ved jeg ikke hvad der er af mulighed til Redigeret af Peter Pan - 02-August-2019 kl. 08:44 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Den er vel ikke rigtig så brugbar længere den der. Der er vel ikke rigtig nogen der har/bruger ATV 3 længere? Og ATV 4(K) har jo ikke optisk udgang :) |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Med alle de ATV3 der er solgt, er jeg sikker på at rigtigt mange er i brug. Er der nogen der har en ATV3 der bare skal "smides ud", er jeg nu sikker på at der nok skal findes aftagere - min mor ville nok godt have en gratis :-) Klaus
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Så nemt kan det være at opnå rimelig god lyd fra sit TV. Huben gemmes bag TV'et, og |
|
|
|
![]() |
|
Jeg har endnu ikke en ATV 4K boks, men en ATV3 er tilsluttet via HDMI kabel, samt et På et tidspunkt vælger jeg også en Apple TV 4K, der er blot et par hensyn jeg må tage. Der kommer også nyt til. - Apples ’TV’ app, der er blevet kraftigt udbygget med bl.a. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Kan man ikke bare skrue ned for TV'et? 😂
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5046 |
hvad med Mute knappen
![]() |
|
![]() |
|
Så blev der lanceret endnu en gulvstand for non B&O tv setup, via stbbrackets Vesa adapter. Har man gulvstanden fra BeoVision-7-32, har man nok også en BeoLab 7-1, men ikke et BV tv Benyttes BL7- 4 eller BL10, som ren centerhøjttaler, skal man jo vide det kræver et sæt front Måske er det ikke nogen simpel opsætning for hr og fru Jensen, men med lidt vejledning, er Lade et antal BeoLab højttaler indgå, der opfylder jeres design ønsker. B&O har en glorværdig
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4546474849 62> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |