|
Råd for tilslutning af aktive højttaler. |
Besvar ![]() |
Side <1234 62> |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej MLNielsen87. Se om dette kan løse opgaven.
PP.BL5.A1 ![]() PP.BL5.A2. ![]() |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
MLNielsen87 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-November-2022 Status: Offline Point: 6 |
Hej peter
Jeg er ved at hjælpe min mor og hendes mand med at gå fra B&o tv til samsung. Der er købt en denon pre out receiver som er connectet til beolab 5 front, og belob 18 back. Reciver er tilsluttet til tv via hdmi, Reciver tænder og slukker via tv remote og volumen styrken reguleres også 👍🏻 Det eneste problem jeg har, er at beolab 5 ikke spiller.. De tænder og slukkes men der kommer ingen lyd ud gennem dem. Har du nogen ide til hvad der går galt? Det er beolab type 6881 Sw. 2.6 Håber du kan hjælpe Mvh. Morten Lund
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Peter Pan - billeder
Tryk
her.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hvis 'de' er B&O, og soundbaren er BeoSound Theatre. Så ja.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Masterbrew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2009 Status: Offline Point: 92 |
Kan den nye Atmos soundbar de laver, outputte til Powerlink højtalere?
|
|
![]() |
|
Hej Masterbrew
For at opnå Dolby Atmos lyd, benyttes en enhed der kan afkode indhold i Dolby Atmos. Et ældre BeoVision TV som mit, afkoder Dolby digital 5.1 / 7.1 lyd. Uanset hvad for et Dolby system du vælger, vil du med PowerLink, kunne benytte B&O's aktive BeoLab højttaler. Men der kræves et PRE-OUT udgangs signal.
|
|
|
|
![]() |
|
Masterbrew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2009 Status: Offline Point: 92 |
Skal man have Beovision TV for at få sine gamle aktive Beolab m. Powerlink input med på Dolby Atmos?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Tak for jeres indlæg
![]() ____________________ Bang & Olufens Remote Mains switch, produceres ikke mere. ![]() ![]() Når jeg med Beo4 aktivere mit TV, tænder trigger signalet mit øvrige setup. Signalet sendes til 2 stk. B&O Remote mains switch relæer, der efter aktivering åbner 230V til div. apparater. Mains switch relæ nr.1: Tænder min aktive Audio Pro subwoofer, og et hurtigt virkende dobbelt højttaler relæ, som forhindre blop i mine passive BeoVox Penta højttalerne, samt YouSee,s DVB-C - tuner Samsung HD 3106. Mains switch relæ nr.1 bliver trigget fra PowerLink SUB stik dåsen på BeoVision 7-40" Mk III. Mine to BeoLab 4000 surround bag højttaler får først tilført 230V. Når surround sound processoren i mit TV modtager et Dolby digitalt surround rear signal. Mains switch relæ nr. 2 klare denne opgave. Mains switch relæ nr.2 bliver trigget fra PowerLink surround stikdåsen. Ovenstående er praktisk i dagligdagen, men om der spares strøm, og evt. hvor meget ved jeg ikke. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 62> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |