|
Råd til opgradering søges |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan er din pc forbundet til anlægget. Jeg spørger fordi nogle PC har elendige analoge udgange.
Du nævner selv du også kan forsøge at teste dine CD på PS3, men det er ikke sikkert det er bedre. Mine erfaringer med lydafspilning via HDMI er ikke specielt gode. Det er altid en bøvl når man ikke kan finde fejlen, men før du køber dyrt ind så synes jeg du skal prøve at rykke godt rundt på dine ting og måske enda rykke dine Xtz ind hvor dit logitech står:-)
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
anzelz
Bruger Oprettet: 01-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror næsten helt sikkert det er kvaliteten af DAC'en i din forstærker. Prøv at låne en cd-afspiller eller en DAC og sæt til. Eller en stereoforstærker med en god DAC.
Derudover kunne det være at der er sat en delefrekvens på dine højttalere i forstærkeren?
|
|
Monitor Audio Radius
Front 270 Center 250 Baghøjttalere 180 Harman Kardon DPR 2005 |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |