|
rådighedsbeløb om mdn. |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der er altså langt fra alle rådgivere der er på den måde! Har du det sådan med din bankrådgiver, vil jeg anbefale dig at rykke teltpælene op og finde en anden bank. Jeg kan klart anbefale Sparekassen Kronjylland! Klaus |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
De 700.000,- er jo ikke udbetalingen, som er den der blev snakket om, og som jeg skrev.
ok |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Kandersen er blåøjet. Til gengæld er han oftest rimelig velforberedt, når han skal møde de slemme slemme sælgere i banken. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |