|
Ready Player One - ska' man ha' den? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2018 kl. 20:10 |
Jeg må indrømme, at jeg ikke kan lade være med at tænke på filmen "Pixels", men har nu set et par trailers for RP1 og den ser egentlig ok ud ... men hvad siger I, som har set den? Går ud fra, at det er et 3D must-buy?
![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg så den i UHD 2D og synes den var rigtig god og også godt lavet, fed Atmos lyd, så du må se at få opgraderet ;-) Også Atmos på Blu-Ray, det er der heldigvis nogen, der gør :-)
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Jeg kunne godt li den - den kan slet ikke sammenlignes med Pixels, som jo er fuldkommen latterlig...
Har man som jeg læst bogen, så vil man undre sig til tider for den adskiller sig en del. Men fed action film og mange gode referencer til os der voksede op i 80'erne
|
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
jeg er 39 år, og er vokset op med Film, Nintendo, Sega, rum-lego osv, og var aldrig det barn der gik ud og sparkede til en bold... med andre ord, i den grad markedet for denne film og popkulturen, men alligevel fangede den mig desværre ikke som jeg havde håbet
![]() Jeg er filmsamlernørd med over 1.000 blurays og indtil videre 50 UHD skiver.... men på trods, så tvivler jeg på at den her kommer hjem i samlingen, selvom jeg kan sætte flueben ud for mere eller mindre alle finurlige referencer i filmen, og jeg er ellers ikke filmsnob eller svær at imponere, men den her.... meh, desværre.
Redigeret af Martin Sjøstrand - 14-August-2018 kl. 15:26 |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
Syntes den var super fed.. fortryder lidt jeg aldrig fik set den i IMAX.. tænker den havde sparket godt røv
|
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Selvfølgelig skal du det, den er go - dog var jeg så dum at se den i "4D" i Aarhus, det tog desværre lidt fokus fra filmen. Så jeg glæder mig til at se den igen - uden forstyrrelser.
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Filmen er god underholdning, men ikke en film der vil gå over i historien. Bogen er til gengæld rigtig god underholdning og helt klart værd at læse, specielt hvis man er lidt nørdet.
|
|
![]() |
|
Boddicker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2014 Status: Offline Point: 82 |
Vil give den 4 ud af 6 stjerner. Hvilket er okay for film i denne genre.
Masser af sjove 80´er 90´er referencer til spil og popkultur og flot lavet. Dog også lidt ujævn og til tider halter historien temmelig meget. Lyden er dog til UG, masser af demoworthy Atmos scener :-) |
|
Dynaudio SP40-2xREL T7/i-Lyngdorf 1120-LG 77"C3
|
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Lidt offtopic: Bogen er MEGET bedre og har en helt anden histore. Det er stort set kun grund premissen med Hallidays jagt, OASIS og karakterene som film og bog har tilfælles.
Men filmen er super flot lavet, og ganske underholdende. Man skal bare ikke forvente at den ligner bogen mht til Nøgler, porte og prøver. Desværre.
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Man får jo helt lyst til at læse bogen nu. I den forbindelse kommer jeg til at tænke på "The Running Man" som var en middelmådig Arnold-film med en helt anden historie end Stephen King's bog, som jeg husker som ganske fremragende.
Men, tilbage på sporet - nogen som har set RP1 i 3D?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Så filmen i weekenden, og er netop begyndt på lydbogen :)
Den er på eReolen (app), som du kan bruge dit bibliotekslogin til. |
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Hvis du har mulighed for det, så snup den engelske udgave i stedet. Oplæst af Will Wheaton, og han gør det super godt! I modsætning til den danske (i hvertfald den jeg har hørt bidder fra), hvor oplæser har svært ved at holde entusiasmen oppe.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |