|
ReadyNAS duo v2 booter ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||
Chres10 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2013 kl. 13:37 |
|||||||||||||||
Har glemt mit password til min ellers pålidelige Netgear ReadyNAS Duo v. 2 server med blot 1 harddisk.
Kunne dog stadig oprette LAN-forbindelse og hente data over på en WD harddisk. Anyways: Jeg vil egentlig bare boote den, så jeg kan lave et nyt password (OS-boot) og af Netgears hjælpesider fremgår det, at det gør man sådan her: To access the boot menu:
The system boots in the selected boot mode. Derfor mit spørgsmål: Hvordan kan jeg boote ReadyNAS Duo v. 2? |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||||
Træk strømstikket ud, hold reset knappe inde bagpå NA's med papir klip, sæt strømstikket i, og tænd på front, hold reset inde til alle led lyser, og slip reset.
Hvordan lyser dine, hvis de ikke gør som beskrevet. |
||||||||||||||||
Sony 55W805b
Android SHIELD TV Sony Playstation 3 Panasonic DMR-BCT74 |
||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |