|
Receiver og B&O speakers |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne være sådan en her: http://www.ebay.com/itm/1W-UNREG-DIP-12V-IN-5V-OUT-DC-to-DC-Converters-Isolated-Board-Mount-VD87658-/271738591019?pt=UK_Computing_Sound_Vision_Video_Cables_Adapters&hash=item3f44e1d72b Klaus |
|
![]() |
|
klaushansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2012 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 24 |
http://www.youtube.com/watch?v=LlMaqslEkUs
Lettere løsninger end Peter pans! Enjoy |
|
![]() |
|
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
Tak for svar alle.
Jeg er noget interesseret i André's forslag, og som også nævnt senere, er det en lettere løsning end at lave en dc-dc løsning. Men tak for forslagene i al fald. André, hvad skal du have for adapterne ? Jeg skal bruge 2 indtil videre (2 højtalere)
|
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
hmmm hvad siger du til halv pris af det Av-connection vil have?
plus 25kr vis det skal sendes.. Eller så kan du evt hente her i Roskilde.
|
|
![]() |
|
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
André, hvilke kabler har du ?
Jeg er umiddelbart interesseret i disse http://www.av-connection.dk/?PGr=5665 En til højre og en til venstre. Umiddelbart er jeg nok interesseret i at købe mere, men har kun pt 2 højtalere. Hvis du er interesseret i en Samsung SSD 120GB, kan vi evt lave en byttehandel ![]() Redigeret af elvisdk - 20-Januar-2015 kl. 13:25 |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Husk, at du kan trække PowerLink kabel til den ene højttaler - f.eks. venstre - og så derfra trække powerlink kabel videre, til den højre højttaler. Det kræver dog to forskellige adaptere! Jeg ville i øvrigt spare en masse penge på adaptere, ved at købe disse: http://www.av-connection.dk/?PGr=2127 Og så trække almindelige phonokabler. M.v.h. |
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Det præcis dem jeg har og sælger.
Har til et 5.1 set-up. Men vis du kun skal bruge til 2 højtaler er det også fint nok |
|
![]() |
|
André, jeg sender dig en pm.
Følger op på tråden, når jeg har fået det koblet til. |
|
|
|
![]() |
|
Har modtaget stik fra André og købt et par MK2 kabler fra Av-connection.
Alt kører fint og kan nu nyde et par stilfulde højtalere. Påtænker senere at købe en anden adapter hvor både højre og venstre kanal kører i samme MK2 kabel, således jeg kan daisy-chaine højtalerne. Hvor mange højtalere kan man egentlig daisy-chaine ? Vil gerne have 2 højtalere på Venstre og 2 på højre. Jeg er opmærksom på L/R switchen under højtalerne. De afbryder ikke et evt signal der skal køre igennem til de næste højtalere ? mvh
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Du kan i princippet sagtens sætte to højttalere, på hvert kabel.
Nej, omskifteren afbryder ikke signalet. Begge kanaler ledes videre. M.v.h. |
|
![]() |
|
Tanken var at sætte 4 højtalere på et enkelt MK2 kabel hvori både Venstre/Højre signal kører i.
Så behøver jeg bare trække et enkelt kabel rundt i rummet. mvh
|
|
|
|
![]() |
|
Ja, det forstod jeg.
![]() Og det kan du godt. M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |