recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reciever far Aldi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketReciever far Aldi

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dalle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: Reciever far Aldi
    Sendt: 30-November-2004 kl. 16:46
Aldi har i morgen tilbud på en 6.1 sourroundreciever. Er der nogen der har set tilbuddet og kan fortælle mig om det er pengene værd. Havde tænkt mig at købe det sammen med de højtalere der også er i Aldi.
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2004 kl. 17:17
Jeg har set tilbudet, vi taler her igen om behov, umiddelbart ser det ok ud med de tilgængelige oplysninger men om det er highend som de påstår stiller jeg mig tvivlende overfor til den pris. Højtalerne ville jeg personligt ikke købe, men også her handler det om behov, folk er slemme til at spare på højtalerne, der sker ofte det når de har været ude og købe anlæg og kommer til højtalerne er pengene brugt og der spares der. Det er rigtig dumt, uanset hvor godt grej man har kan det ikke afhjælpe dårlige højttalere. Men køb roligt du kan jo aflevere det igen indenfor en måned hvis du ikke er tilfreds.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Morten B Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2004 kl. 20:23

Hej dalle

jeg har forgængeren til den, og er godt tilfreds. den spiller fint, støjer ikke i udgangende, fint følsom RDS tuner og mange indgange. (desværre kun een optisk på min model) men flere coax indgange. alt sourround virker upåklageligt. eneste umiddelbare minus for mit vedkommende, er en lidt dårlig spredning på fjernbetjeningen (hvilket jeg dog har forbedret kraftigt med en ny sendediode trukket 5mm længere ud af fronten)

jeg turde godt købe den....

 



Redigeret af Morten B
Morten B

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu