|
Recordere.dk eller..... |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | |
fumper
Guld medlem Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
Sendt: 19-September-2007 kl. 16:06 |
de andre er jeg med på, men ?? hvad Mvh Ole |
|
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Sendt: 19-September-2007 kl. 16:36 |
Cave = hule.
|
|
ashdk
Guld medlem Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
Sendt: 19-September-2007 kl. 22:10 |
Jo det gør de, man skal sådan set bare søge rigtig. Man kan finde det meste derinde, især efter den nye antiterror lov, så skal alle oplysninger kunne findes. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 19-September-2007 kl. 23:37 |
Vi har valgt den afventende strategi. Altså at give os selv god tid til at vurdere hvad vi vil, og dermed hvor hjemmesiden skal bevæge sig hen. Så lige nu er der ikke nogen erstatning, som står klar til at tage over. Der er en række ideer til design, og nogle ideer til et nyt navn, men det er ikke afgjort endnu. På den redaktionelle side har vi valgt at opprioritere anmeldelserne og nyhederne bliver langsomt bredere og bredere. Begge de tiltag er en del af den overordnede strategi. Det kunne være sjovt hvis jeg kunne præsentere en ny hjemmeside nu, men jeg må nøjes med at smile over det engagement i lægger for dagen mht. at gætte mulige navne Men at lede på DK-Hostmaster kan nok være mindst lige så vildledende som vejledende. Årsagen er at der løbende har været registreret domæner. Nogle bedre end andre, men eftersom den nye side ikke findes endnu, så gør navnet som sådan heller ikke. Altså udover, at der er et navn vi selv er blevet gladest for, men det er indtil videre hemmeligt /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
MortenBby
Guld medlem Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
Sendt: 20-September-2007 kl. 08:48 |
Tak for svar, Lars. Jeg tænkte nok du sad og grinede i skægget over vores higen og søgen.
Ud over det er det vel begrænset hvor meget i kan lave om på designet. Sidens set-up er vel et færdigkøbt produkt - set andre steder - som man kun kan ændre farve/tema mv. på. Det indikerer desværre nok også at det bliver svært at gøre noget ved det eneste rigtigt irriterende ved siden, nemlig ventetiden. Og dog; hvis der er mulighed for at i kan lægge den over på en mere muskuløs server så slap vi måske for "venter på recordere.dk". Vi venter fortsat spændt; tak for jeres arbejde. Redigeret af MortenBby - 20-September-2007 kl. 08:56 |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
ashdk
Guld medlem Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
Sendt: 20-September-2007 kl. 09:26 |
At lede på dk-hostmaster er lige så meget sporten i det. Når der er flere navn registreret, så kan vi jo kun gætte, og her er det ikke engang sikkert. Men det er stadig sjovt man kan.
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 22-September-2007 kl. 15:01 |
Den del er ikke selve hardwaren, men software som ind imellem får database serveren til at "gå amok" og bruge al CPU kraft. Vi er opmærksomme på det, men fejlen er periodisk og indtil videre er det ikke lykkedes at finde tilbage til kilden. /Lars Redigeret af Lars - 22-September-2007 kl. 15:01 |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Sendt: 25-September-2007 kl. 08:14 |
Nej, nu ved jeg hvad det skal hedde.... PioPanaPlasma.dk Hvorfor? Jo, for lige meget hvad folk spørger efter, er svaret altid enten Pioneer- eller Panasonic-plasma. "Davs, hvilken 23" LCD-skærm til køkkenet vil I anbefale?" "Jamen, det var en 23" LCD-skærm og til max. 5000 kr., jeg efterspurgte." |
|
Soko
Super bruger Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
Sendt: 25-September-2007 kl. 08:27 |
|
|
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Sendt: 25-September-2007 kl. 09:05 |
hahahahaha.... det var dog den bedste!!!
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
MortenBby
Guld medlem Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
Sendt: 25-September-2007 kl. 09:20 |
periodisk........mjaaa, jeg synes snarere det er dagligt man skal vente for længe. Har i overvejet en anden software eller prøvet med en opdatering? |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
Lars
Sendt: 25-September-2007 kl. 11:34 |
Der kørter rigtig meget forskellig software på sådan en server, med de enkelte komponenter er dybt integreret med hinanden. Ikke noget der let lader sig hverken opdatere eller udskifte. Jeg så godt du på et tidspunkt var inde på, at sådan en software vist bare var noget man downloader og så lægger på. Men det kan jeg så fortælle at det ikke er her. Der ligger nok de første 500 timers arbejde gemt i opbygning af site software alene. Men det er bygget ved hjælp af forskellige købe-komponenter, ikke bygget helt fra grunden, men det er en almindelig måde at bygge sådan noget op på /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |