|
recordere.dk imod blokpolitik på tv3puls |
Besvar | Side <12345 38> |
Forfatter | ||
Per Boye
Ny bruger Oprettet: 17-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Sendt: 29-Marts-2009 kl. 17:53 | |
Synd at en rigtig god dækning af formel 1 skal ødelægges af så dårligt signal. Per Boye |
||
'DLG'
Super bruger Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
Sendt: 29-Marts-2009 kl. 18:02 | |
Jeg så F1 imorges og det var godt nok ringe kvalitet, selvom jeg så det på en lille CRT skærm. Og oveni den meget ringe kvalitet var der oss lige reklamepauser i. Gad vide hva der var kommet af klager fra Hr. Danmark vist det oss var sådan under en landskamp i fodbold. Det er bare noget så sløjt gået. Reklamepauserne kan Viaskvat ikk tørre af på nogen som de sikkert vil med kvaliteten.
|
||
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
||
JohnH
Super bruger Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 283 |
Sendt: 29-Marts-2009 kl. 18:11 | |
Noget tyder jo på at det ikke entydigt bare er Viasats skyld og det er måske for bombastisk at udtale: "En forudsætning for, at YouSee skal finde mere båndbredde, er vel, at Viasat bruger den og det gør de ikke!" når det rent faktisk viser sig at Puls tilsyneladende sender med 3600 Kbit på satelit og kun 3000 Kbit på Yousees net. Og mht. kanal 4, 5 og 6 - hvad er målingerne på dem? Er de meget højere? Min vurdering er at de ligger på niveau med TV3 og 3+. Men du har måske nogle reelle oplysninger på det? Men uanset hvad og hvem der har skylden: så sender 3 Puls med den ringeste kvalitet jeg nogenside har set og det er simpelthen ikke godt nok. Redigeret af JohnH - 29-Marts-2009 kl. 18:18 |
||
Patriarken
Guld medlem Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
Sendt: 29-Marts-2009 kl. 18:15 | |
Jeg vil skide på om de sender i den ene eller anden kvalitet. Jeg synes det er ved at blive et politisk spørgsmål.
I sin tid købte Viassat rettighederne til Superliga bold og landskampe således at de kunne vise dem på TV3. Stærkt imod eller i bedste fald på grænsen af EU regler vedrørende dette. Nå, de slap afsted med og mange kabeltv kunder mådte bløde ekstra for at få TV3 så de kunne se landskamp. Viassat var nu ude til alle igennem kabeltv(Deres eneste chance de 5% der bruger parabol kan IKKE trække nogetsom helst økonomisk) og en aggressiv satsning på fodbold. Men aha lad os prøve igen: Vi fylder TV3 med billige serier og forsøger så at flytte vores fodbold til TV3+. På den måde kan vi sørge for at få flere penge ind(Vi kan altid falde tilbage på TV3 hvis der bliver opstand...Det gjorde der ikke sådan videre) Men nu skal kabel brugere betale 1500kr om året alene for TV3 og 3+. De penge som forbrugene betaler går til at betale tvrettigheder til fodbold, formel1 mv. Men hvor er de på 3 plus? (der er kun simpsons) på TV3?(Der er kun Dr.Phil) Nej de er på den nye Viasatkanal 3PULS der fokuserer på mænd iform af sport osv... Viasat....De stinker af lort! De har mindsandten lavet nummeret igen - det er 3. gang.... Det ender med at man betaler for 15 Viasat kanaler på kabel hvoraf alle (-minus deres nyeste kanal hvor det interesante er) sender 15-20 timers simpsons, og den resterende tid TVshop.... Billedekvaliteten er vores mindste problem, selvom den sandt for dyden lader meget tilbage at ønske... Redigeret af Patriarken - 29-Marts-2009 kl. 18:18 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
edtwodth
Guld medlem Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
Sendt: 29-Marts-2009 kl. 18:18 | |
Som tidligere skrevet kan jeg fuldt ud støtte dette.
Men lad os gøre mere! Bliv ved med at skrive mails til viasat. Skriv læserbreve til samtlige danske aviser. Kontakt diverse forbrugermagasiner på Tv. Og så selvfølgelig facebook, det er jo næsten obligatorisk Tilmeld dig gruppen: Bedre billedekvalitet på Viasat kanalerne nu!På et eller andet tidspunkt bliver de forhåbentlig trætte af os |
||
clausewitz
Guld medlem Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
Sendt: 29-Marts-2009 kl. 18:27 | |
Super godt initiativ, gode pointer og godt skrevet (i artiklen her). Jeg udtaler mig på baggrund af fodboldkampen set digitalt via YouSee og hold da op, hvor var det ringe kvalitet (og her tænker jeg ikke kun på spillet). Droppede helt at se F1 digitalt p.g.a. den elendige kvalitet i kampen dagen før. Det er da pinligt for YouSee at reklamere med "knivskarpe billeder", når de tillader, at der sendes så elendig kvalitet. Hvis det er Viasat, der ikke har kapacitet/båndbredde til at levere et bedre signal, så er vejen med endnu en kanal jo håbløst ikke mindst, når man ser på sendefladen der næsten udelukkende består af genudsendelser fra de 2 søsterkanaler. Hvis I fortsat vælger at sende i så lav opløsning så: PLEASE LAD VÆRE MED AT BYDE IND PÅ SPORTSBEGIVENHEDER AF ALMEN INTERESSE DR og TV2 kan helt sikkert gøre det bedre og resten af jeres sendeflade, kan jeg godt undvære! Redigeret af clausewitz - 29-Marts-2009 kl. 19:09 |
||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Sendt: 29-Marts-2009 kl. 18:37 | |
Jeg aner ikke, hvad målingerne er på Kanal 4, 5 og 6. Jeg bruger bare mine øjne. |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
Brasch
Guld medlem Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
Sendt: 29-Marts-2009 kl. 18:52 | |
spillet var da godt nok ikke meget bedre end kvaliteten det blev sendt i. jeg er dog meget stærkt i tvivl om hvorvidt vi på dette forum kan gøre en forskel. Men det skal jo starte et sted fra. Gad vide om dem der sidder med magten ikke ser sport selv? |
||
ellov
Junior bruger Oprettet: 28-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Sendt: 29-Marts-2009 kl. 18:56 | |
Brasch.. HDD boksen kom da i "Kontant" på DR1 nogle uger siden, hvor de henviste til recordere.dk. Så råbes der højt nok, kommer det igen. Det er desuden så greelt, at det ikke kan undgåes at give genlyd i pressen... |
||
clausewitz
Guld medlem Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
Sendt: 29-Marts-2009 kl. 19:09 | |
Rettes nu til (og her tænker jeg ikke kun på spillet) |
||
Peoke
Super bruger Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Sendt: 29-Marts-2009 kl. 19:09 | |
Jeg er enig! Det har fandme altid været et helvede at se fodbold på TV3 eller en af søsterkanalerne. Håbede det blev anderledes med TV3 Puls, men åbenbart ikke!
|
||
But did you die?
|
||
cambridge
Bruger Oprettet: 09-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
Sendt: 29-Marts-2009 kl. 19:17 | |
Er dette ikke et forum for Yousee digitale modtagere?
|
||
Phillips 37" LCD - Denon AVR 2808 - Dali Concept - Kiss DP 600
|
||
Besvar | Side <12345 38> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |