Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
uffidon
Super bruger
Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
|
Sendt: 28-Juni-2009 kl. 13:21 |
joern.loenborg skrev:
Angående udsendelserne på TV2 SPORT HD, har jeg fået følgende svar: "På TV 2 SPORT HD har vi valgt at sende world feedet, og derfor er det ikke os der bestemmer hvillken bane/kamp der vises.
På TV 2 SPORT SD kan vi vælge mellem forskellige baner/kampe, og når vi har valgt således, er det for at kunne vise Carolines kampe.
Der er flere kampe end vi har kommentatorer til, og vi har valgt at ”hoppe lidt rundt” mellem kampe for at give seeren løbende kan få den bedste update." |
Tjah hvis bare TV2 Sport SD sendte i en ordenlig kvalitet ville det være ok, men ak nej
|
|
huiron
Super bruger
Oprettet: 07-Januar-2008
Point: 308
|
Sendt: 28-Juni-2009 kl. 17:38 |
Det virker også som om kritikken omkring billedkvalitet på TV3 puls og viasats andre kanaler næsten for forstummet. Er folk blevet tilfredse eller har de bare givet op?
|
|
Willum
Super bruger
Oprettet: 23-December-2008
Sted: Denmark
Point: 268
|
Sendt: 28-Juni-2009 kl. 19:15 |
huiron skrev:
Det virker også som om kritikken omkring billedkvalitet på TV3 puls og viasats andre kanaler næsten for forstummet. Er folk blevet tilfredse eller har de bare givet op?
|
Jeg har personligt stort set givet op. Det er ikke muligt at få Viaskvat til at hæve billedkvaliteten. Jeg tror at der er mange som efterhånden blot accepterer at billedet er til grin.
|
|
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
|
Sendt: 28-Juni-2009 kl. 22:36 |
huiron skrev:
|
Tvivler på de er tilfredse, da det indimellem ligner l....
Mit indtryk af viasat er, at de ikke bruger penge unødigt, og så længe folk køber deres pakker, så er der jo ingen grund til at have flere udgifter end nødvendigt-
Hvis du er utilfreds med Viasat, så opsig abonnementet, så er du da fri for at glo på det...
Redigeret af cnn3 - 28-Juni-2009 kl. 22:38
|
mvh Christian
|
|
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
|
Sendt: 28-Juni-2009 kl. 22:43 |
cnn3 skrev:
huiron skrev:
|
Mit indtryk af viasat er, at de ikke bruger penge unødigt, og så længe folk køber deres pakker, så er der jo ingen grund til at have flere udgifter end nødvendigt-
Hvis du er utilfreds med Viasat, så opsig abonnementet, så er du da fri for at glo på det...
|
Du er da urimeligt, at skulle opsige pakken med viasat-kanalerne i. I samme pakke er der jo andre programmer, som ikke har en ringe kvalitet. Det burde vel være sådan, at YouSee og Stofa kunne arbejde sammen om at stille krav til Viasat.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|
uffidon
Super bruger
Oprettet: 22-Februar-2007
Point: 344
|
Sendt: 28-Juni-2009 kl. 22:57 |
joern.loenborg skrev:
cnn3 skrev:
huiron skrev:
|
|
Du er da urimeligt, at skulle opsige pakken med viasat-kanalerne i. I samme pakke er der jo andre programmer, som ikke har en ringe kvalitet. Det burde vel være sådan, at YouSee og Stofa kunne arbejde sammen om at stille krav til Viasat. |
Det er da viaskvat som er urimelige, og sådan set også yousee fordi de accepterer at formidle kanaler i så ringe kvalitet.
|
|
Prasmus
Guld medlem
Oprettet: 28-December-2005
Point: 538
|
Sendt: 30-Juni-2009 kl. 10:56 |
Jeg går ud fra, at YouSee selector boksen stadig sælges / demonstreres i TDC butikkerne ?
Hvad med at vi alle gik ned i vores TDC butik og bad om en demo af det knivskarpe digitale TV signal - og naturligvis bad om at få det vist på Tv3puls, kunne faktisk være underholdende.
Jeg tror, at hvis vi skal have bedre billede på en eller flere kanaler / udbydere, så er det TDC / YouSee vi skal køre på, det er trods alt dem som reklamere om hvor fantastisk deres digitale TV signal er. Det undre mig, at hverken YouSee eller Virsat har mere skam i livet end de åbenbart har, jeg ville ikke være bekendt at tilbyde et så ringe signal !
Nogen kunne måske kontakte forbrugerombudsmanden elller lignende instans for at høre om YouSee ikke kører vildledende reklamer.
Ok, knivskarp kan naturligvis gradbøges... jeg har også en ufattelig sløv kniv som er mindre skap end en baby ske, men da det er en kniv og den vel i et eller andet omfang kan kaldes skarp, så er den måske stadig at betegne som knivskarp... måske er det den devise som YouSee benytter...
Mvh Peter
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8595
|
Sendt: 30-Juni-2009 kl. 11:30 |
TDC butikkerne har intet med YouSee at gøre og er forhandlere på linje med Fona og Expert.
|
|
joern.loenborg
Guld medlem
|
Sendt: 30-Juni-2009 kl. 11:54 |
Prasmus skrev:
Jeg går ud fra, at YouSee selector boksen stadig sælges / demonstreres i TDC butikkerne ?
Hvad med at vi alle gik ned i vores TDC butik og bad om en demo af det knivskarpe digitale TV signal - og naturligvis bad om at få det vist på Tv3puls, kunne faktisk være underholdende.
Jeg tror, at hvis vi skal have bedre billede på en eller flere kanaler / udbydere, så er det TDC / YouSee vi skal køre på, det er trods alt dem som reklamere om hvor fantastisk deres digitale TV signal er. Det undre mig, at hverken YouSee eller Virsat har mere skam i livet end de åbenbart har, jeg ville ikke være bekendt at tilbyde et så ringe signal !
Nogen kunne måske kontakte forbrugerombudsmanden elller lignende instans for at høre om YouSee ikke kører vildledende reklamer.
Ok, knivskarp kan naturligvis gradbøges... jeg har også en ufattelig sløv kniv som er mindre skap end en baby ske, men da det er en kniv og den vel i et eller andet omfang kan kaldes skarp, så er den måske stadig at betegne som knivskarp... måske er det den devise som YouSee benytter...
Mvh Peter
|
En meget dårlig billedkvalitet blever da ikke bedre med en digital boks. Det har altså intet med boksen at gøre, men alene med Viasat. YouSee og Stofa burde kunne lægge pres på Viasat. Den dårlige kvalitet er der jo også med analogt TV. DR 1 sender normalt en god billedkvalitet og den bliver endnu bedre med en digital boks, men det gælder ikke TV3+ m. fl. Hvis der havde været tale om tilvalgsprogrammer i forbindelse med boksen, kunne jeg godt følge dig, bortset fra det lunddal skriver.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
|
joern.loenborg
Guld medlem
|
Sendt: 30-Juni-2009 kl. 15:05 |
fejl
Redigeret af joern.loenborg - 30-Juni-2009 kl. 15:06
|
|
|
Newliving
Bruger
Oprettet: 01-December-2007
Point: 84
|
Sendt: 08-December-2009 kl. 22:09 |
minusop skrev:
Super dækning af årets første grand prix - gode folk i studiet, analyser osv. men billedkvaliteten... f*** det var ringe. Er helt på linje med alle andre her.
Formoder at Yousee er skurken...
|
Lad da være med at skyde skylden over på Yousee!
Har jo intet med dem at gøre. De er jo sådan set bare "mellempartneren" her. De får signalet fra Viasat og sender det ud til YouSee kunder. Det var jo ikke kun på Yousee's kabel-tv der var ringe signal, det var der så sandelig også via parabol!
Magen til frækhed har jeg aldrig hørt før.
|
LG 55LF630V // Panasonic MP-BD77 // Denon AVR 2309 // DALI Concept 6 // DALI Concept 2 // DALI Concept Center
|
|
joern.loenborg
Guld medlem
|
Sendt: 08-December-2009 kl. 22:27 |
Newliving skrev:
minusop skrev:
Super dækning af årets første grand prix - gode folk i studiet, analyser osv. men billedkvaliteten... f*** det var ringe. Er helt på linje med alle andre her.
Formoder at Yousee er skurken...
|
Lad da være med at skyde skylden over på Yousee!
Har jo intet med dem at gøre. De er jo sådan set bare "mellempartneren" her. De får signalet fra Viasat og sender det ud til YouSee kunder. Det var jo ikke kun på Yousee's kabel-tv der var ringe signal, det var der så sandelig også via parabol!
Magen til frækhed har jeg aldrig hørt før. |
Jamen dog - du besvarer et indlæg fra 29-Marts-2009 kl. 17:47.
|
|
|