|
Recordere fremstår utroværdigt |
Besvar | Side <12345 7> |
Forfatter | |||
Ullum
Guld medlem Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
Sendt: 16-November-2006 kl. 11:29 | ||
Ja jeg forstår simpelthen ikke hvad du vil på dette forum Prøv lige at pakke konspirations teorierne væk - hvis Tapeconnection havde en skjult dagsorden så villle Otto nok ikke skrive sine indlæg med profilen Otto TC. Din kritik bunder jo i at Otto har skudt stort set samtlige dine indlæg ned med en saglig argumentation. Hvis du ikke kan nå bolden så går du efter manden. I øvrigt så behøver Recorder ikke at forsvare deres sponsorpolitik. Redigeret af Ullum - 16-November-2006 kl. 11:31 |
|||
HisLogin
Bruger Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Sendt: 16-November-2006 kl. 13:31 | ||
Hørt.. |
|||
nubus
Bruger Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
Sendt: 16-November-2006 kl. 18:38 | ||
Jeg kan bedre lide ren annoncering frem for kick-back. Nu er Recordere ikke just kendt for de fremragende anmeldelser, så der er ingen sammenblanding mellem troværdigt redaktionelt indhold og annoncer. Det ville også være i strid med god markedsføringsskik og således ulovligt for de deltagende virksomheder.
At man slette henvisninger til billigere priser i debatten er uheldigt men på den anden side skal andre forhandlere ikke kunne leve på nas her, så jeg forstår godt at recordere ønsker at hjælpe annoncørerne, for ellers ville der ikke være et forum. Det vigtigste er at spillereglerne er helt klare - at man ved der gives kick-back og man ved der ikke må skrives om andre priser. Så kan man forholde sig til det. |
|||
Tivoli One
|
|||
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 16-November-2006 kl. 18:55 | ||
Er du klar over hvad der findes af formidlingsprovision o.lign. ude i samfundet? Der er vist tale om at forhandleren betaler beskedne 20 kr ex.moms til recordere.dk per solgt enhed. Det gælder alle fælleskøb, så der er ikke noget incitament for recordere.dk til at presse køberne i en bestemt retning.
Mig bekendt er det kun indlæg med tilbud postet direkte af forhandlere, som bliver slettet. De skal betale for annoncering (rimeligt nok). Derudover ønsker recordere.dk, meget forståelig, at trådene om fælleskøb handler om de praktiske detaljer vedr. fælleskøbene, såsom leveringsudsigter. Brugerne må gerne poste priser fra andre forhandlere i andre tråde, hvad de også gør. Redigeret af JesperLund - 16-November-2006 kl. 18:59 |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
Vanderlay
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
Sendt: 16-November-2006 kl. 19:22 | ||
Man skal altså virkelig have sans for sammensværgelser for at se problemet her
- under alle omstændigheder er det altså for tynd en argumentation blot at sige, at noget er 'utroværdigt' eller 'tankevækkende' uden at forklare sig nærmere, og som det fremgår ret tydeligt af alle indlæggene i denne tråd, er tankerne netop ikke blevet vakt i andre hoveder end den oprindelige forfatter. |
|||
lrev
Guld medlem Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
Sendt: 16-November-2006 kl. 19:33 | ||
Hej! At I dog gider at bruge krudt på ham.....han er kun ude på een ting:At lave så meget RAV i den,som overhovedet muligt.Han kæmper på indtil flere fronter samtidigt,og når det så bliver for "hedt" om ørerne på ham-så stikker han halen imellem benene i et stykke tid,for derefter at dukke op igen som en Trold af en æske-under et nyt navn. Redigeret af lrev - 16-November-2006 kl. 19:34 |
|||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|||
kong
Bruger Oprettet: 14-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
Sendt: 16-November-2006 kl. 19:43 | ||
Recordere.dk plejer at være rimelig strenge mht. indholdet af trådene (det
Så tror jeg ikke du har besøgt tomtom-user.dk der kan man da tale om cencur,der må man ikke stille spørgsmålstegn ved noget der berører tomtom,her er tonen da ind i mellem lidt bidsk men der skal jo være højt til loftet så alle kan sige deres mening,bare tonen holdes nogenlunde,jeg syntes at mange af Otto's indlæg er gode nogen gange for tekniske for mig men det virker som om han har lidt styr på tingene,og alle ved hvem han er. /kong |
|||
Tape Connection
Branche Medlem Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
Sendt: 16-November-2006 kl. 19:55 | ||
Det er fordi det er direkte forkert! De får IKKE procenter - de får et fast gebyr på 25 kroner per bestilling, hvilket klart og tydeligt fremgår her: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=819&zoneid=13 Dette beløb skal dække de udgifter der er forbundet med håndteringen af et fælleskøb - ikke mindst de server-udgifter der er forbundet med at drive en side med så mange hits som recordere.dk. Ved en million-forretning som f.eks. at sælge 150 tv, er Recordere.dk's samlede indtægt 3750 kroner. Hvis de gør det af økonomisk interesse, så vil jeg godt nok påstå at det er en TEMMELIGT ringe timeløn, hvis man har det mindste indblik i hvor mange timer der ligger i at drive en side som denne. Og hvis man mener de 25 kroner per styk er nok til at gøre fælleskøbs-konceptet utroværdigt på grund af denne overvældende økonomiske afhængighed, så kan jeg kun gentage: Eftersom det sker i fuld åbenhed, så har jeg svært ved at se hvor du får øje på utroværdigheden henne.
Det glemmer jeg ikke nej, det har jeg allerede gjort rede for én gang i denne tråd.
Jeg forsvarer ikke Recordere.dk, jeg forsvarer mig selv. Jeg anser dit indlæg som et angreb på mig i lige så høj grad som et angreb på recordere.dk. Jeg formoder at Lars har travlt med andre ting og ikke har haft tid til at kigge på denne sag, og at de øvrige FRIVILLIGE moderatorer (som ikke ser én krone af sponsor-indtægterne) ikke vil svare for Lars, det kan jeg sådan set godt forstå. Så hvis du nu slapper en smule af og venter på at Lars fortæller dig hvad han har at sige om dit indlæg, så skal du nok få et svar fra Recordere.dk's side. At jeg er uenig med dig og enig med Recordere.dk, betyder altså ikke at jeg taler på recordere.dk's vegne, selv om du åbenbart har svært ved at se forskellen. |
|||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|||
kallek
Guld medlem Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
Sendt: 16-November-2006 kl. 20:16 | ||
Som bruger af forum her har jeg været, meget glad for at læse Otto TC indlæg det har været til stor hjælp for mange.
|
|||
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Sendt: 16-November-2006 kl. 20:22 | ||
Nu må du sgu stoppe. Recordere.dk får et symbolsk beløb på peanuts for at formidle et fælleskøb. Og lad mig så slå en ting fast. Kan du ikke lide duften i bageriet, så smut ned i Elgiganten og køb dine ting der. De vil sikkert også ofre en masse tid på at give dig gode tips og tricks, ligeom de vil svare personligt på dine indlæg. Eller endnu bedre. Jeg er sikker på, at hvis du sender et stk. check stor 150.000 dkk, som det ca. koster at drive recordere.dk årligt, så får du alle bannere og retten til at kalde dig sponsor og det hele. du deltager på recordere.dk, som er et privat ejet forum, og ejeren kan jo gøre som han vil, og så kan du jo gøre hvad du vil... Jeg syntes faktisk at Tape Connection og alle de andre sponsorer og fælleskøb udbydere har været utroligt fair i alle debater, og jeg tror at Otto kan skrive tak til recordere.dk's brugere for at han nu har råd til at købe en butik i København, ligesom vi københavnere kan sige tak til recordere.dk for at vi i fremtiden ikke skal køre så langt for at få billigt hifi. Redigeret af hummelmose - 16-November-2006 kl. 20:26 |
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sendt: 16-November-2006 kl. 20:32 | ||
Jeg synes absolut også,at "profferne" i den grad er med til,at krydre diverse tråde.Både BrianJVC og OttoTC tilkendegiver, som sagt tydeligt deres tilhørsforhold. Og mig bekendt har de ikke engang haft brug for navneforandring endnu. |
|||
Bendix
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
Sendt: 16-November-2006 kl. 20:37 | ||
Uden recordere og Otto ville de fleste inklusiv mig selv fremstå knap så godt informeret og vidende ogkring de forskellige aspekter der er at tage hensyn til i Hifi verdenen. Det kan man ikke komme uden om. Jeg vil faktisk gå så langt og sige at jeg ville betale et symbols beløb, lad os sige 200kr for at være medlem af recordere og den viden jeg får her. Det kan ikke købes om du så holder alle landets hifi-blade. Og mht til bruger anmeldelser, fås de så bedre end dem som er lavet af entusiaster. |
|||
Besvar | Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |