recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Recordere fremstår utroværdigt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRecordere fremstår utroværdigt

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2006 kl. 20:24

Lad os lige for en god ordens skyld se hvem der har været leverandør på de sidste 10 fælleskøb:

Fælleskøb af LG recordere m/DVB-T

Leverandør: Justbuyit.dk

Fælleskøb af BenQ W100 projektor

Fælleskøb af Samsung LCD M71 (32 + 40")

Leverandør: Tape Connection

Fælleskøb #2 af Philips 9731D LCD TV

Leverandør: Tape Connection

Fælleskøb af Pioneer DVR-540HXN

Leverandør: Hifilagret.dk

Fælleskøb af Pioneer AVIC-S1 GPS

Leverandør: Bitdefendershop.dk

Fælleskøb af 50" LG plasma

Fælleskøb af LG 26" LCD TV

Fælleskøb af magasinet Gear

Leverandør: Magasinet Gear

Fælleskøb af Samsung DVD-HR738

Leverandør: Bitdefendershop.dk

/MichaelS

mvh MichaelS
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2006 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Tak for alle svarene fra Tape Connection.

Min konklusion er at recordere.dk nu ejes / styres af Tape Connection, hvilket også var det primære formål med dette indlæg at synliggøre.

Nu kender jeg ejeren af Recordere.dk. Han hedder Lars, og er en ret flink fynbo. Og at du har fået så ondt i røven, viser vel bare med alt tydlighed at når man får ondt i røven, så løber lortet den anden vej.

Og at du tyer til anonyme kilder er jo endnu mere morsomt. Det er jo lidt dobbelt moralsk, at du brokker dig over enevælde, og så samtidigt bruger det samme. Vi er rigtigt mange, der skal have vores daglige dosis recordere.dk, og selvom jeg ikke selv har købt noget fra TapeConnection, så kunne jeg godt have fundet på det. Jeg kunne også have købt fra de mange andre. Jeg købte bl.a. abb. på Gear gennem fælleskøb, og der sparede jeg da en del. Købte også en Sony HDD optager i SonyCenter Roskilde.

Jeg håber så du tager konsekvensen af din konklusion. Du må straks videre. Vi ses, hej hej, husk at efterlade nøglerne i køkkenet og smække døren udefra når du går.

Lars er sikkert en flink fyr, og engang havde han kontrollen med dette forum - det er tydeligt at det har han ikke mere - eller Lars er blevet så økonomisk afhængig af Tape Connection at det ikke længere er hunden der logre med halen.

Redigeret af nextgeneration - 20-November-2006 kl. 20:27
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2006 kl. 20:31

Lars er sikkert en flink fyr, og engang havde han kontrollen med dette forum - det er tydeligt at det har han ikke mere - eller Lars er blevet så økonomisk afhængig af Tape Connection at det ikke længere er hunden der logre med halen.

Nå, nu har Lars ikke længere kontrollen med dette forum? Sjovt. For et par dage siden var beskyldningen at indlæg med lavere priser end fælleskøbet blev fjernet....

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2006 kl. 20:46

Det er simpelthen så langt ude,at man efterhånden griner mere af konspirationsteorierne,end en episode af "Klovn" .

Og anonyme PM

Til top
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2006
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2006 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Det er simpelthen så langt ude,at man efterhånden griner mere af konspirationsteorierne,end en episode af "Klovn" .

Og anonyme PM

Kunne ikke være mere enig. Stop dog flæberiet

Dette sites reelle berettigelse er muligheden for at foretage fælleskøb.

Den enkelte må så selv afgøre, hvorvidt et givet fælleskøb er interessant eller ej. Hvis tilstrækkeligt mange synes, at det er interessant - ja, så bliver det til noget. Alternativt stopper det jo helt af sig selv.

Alt andet er totalt irrelevant. Grow up! 

Vh/Jan

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2006 kl. 20:55

Ja for søren, han kører til Århus 2 gange om ugen for at blive fodret. Well, her er et tip. Start dit eget forum. Driv det så godt som du kan, så kan du jo se om 2-3 år, om du har meget hale tilbage at logre med.

Jeg har flere gange lagt øre til hvor meget tid Lars bruger, og jeg tror egentlig både hans kone og kat ville klappe i hænderne, hvis han droppede det hele, og i stedet for at sidde dag ud og dag ind og rode med recordere, så sad og rodede med dem.

For helvede mand, hvis du er så skide generet af det så tror jeg sgu ikke jeg kan pakke det mere høfligt ind, end SKRID FOR HELVEDE. Hvorfor vil du udsætte dig selv for den smerte du må påføre dig, hver gang du læser et indlæg fra Otto...
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2006 kl. 20:55
Ja, nu må jeg lige sige at nextgen er til grin.. hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så smut.. Der er ingen der tvinger dig til at købe i TC, men smut du ned og få proff. vejledning i elmutanten.. -og ha' det så godt med dit LCD fjernsyn (håber du er farveblind)
Til top
enand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2006
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2006 kl. 08:52

Hej Next

Ku' du ikke offenliggøre lidt mere af den korrespondance du har med dig selv (eller er det Ticker, der har skrevet til dig) - den er næsten endnu sjovere.

Mvh.

Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2006 kl. 10:41

Oprindeligt skrevet af enand enand skrev:

Ku' du ikke offenliggøre lidt mere af den korrespondance du har med dig selv (eller er det Ticker, der har skrevet til dig) - den er næsten endnu sjovere.

He he he, som talt ud af min tegnebog.

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2006 kl. 10:47

Oprindeligt skrevet af Spunk Spunk skrev:

og ha' det så godt med dit LCD fjernsyn (håber du er farveblind)

Der er da ikke noget i vejen med LCD fjernsyn, de bedste er lige så gode som de bedste fjernsyn på markedet uanset om det er LCD eller Plasma.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2006 kl. 10:53
Kan vi ikke blive enige om, at dette emne nu er uddebateret ?

At nogle syntes at recordere.dk er utroværdige, er de jo i deres fulde ret til, ligesom jeg syntes at unavngivne kilder er det samme.

LCD fjernsyn har sine fordele, Plasma fjernsyn har sine fordele, CRT fjernsyn har sine fordele. Så er det vel også sat på plads
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9375
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2006 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Oprindeligt skrevet af Spunk Spunk skrev:

og ha' det så godt med dit LCD fjernsyn (håber du er farveblind)

Der er da ikke noget i vejen med LCD fjernsyn, de bedste er lige så gode som de bedste fjernsyn på markedet uanset om det er LCD eller Plasma.

Hæ hæ dette var vist en joke fra Spunk.
Alle ved jo at det kun er et Panasonic 50" der holder ifølge NextTickerGeneration...

Redigeret af lahan - 21-November-2006 kl. 11:01
Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu