recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Registrering af iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRegistrering af iPhone

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Emne: Registrering af iPhone
    Sendt: 01-September-2010 kl. 12:21
Hey,

Jeg har lige et spørgsmål, som måske er lidt indviklet, men jeg prøver at skære det ud.

Da jeg fik min iPod Nano og min iPhone, der oprettede jeg en iTunes konto med min mail. Den iTunes konto brugte jeg så til at registrere disse to produkter med, og jeg modtog nogle mails fra Apple.

Fint nok.

Nu har jeg så lavet en NY iTunes konto (da der gik kludder i den gamle), og blev jo derfor nødt til at oprette en ny email også, til den NYE iTunes konto.

Nu er mine Apple produkter jo registreret med den gamle iTunes konto, og den gamle email, så kan man gøre sådan et sted, at man kan ændre i sine registreringer, så jeg kan skifte email til den nye?
          
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2010 kl. 13:39
Kan det passe at iTunes selv fatter at ændre min mail og iTunes konto? For hvis jeg søger på mit gamle Apple ID, så findes det ikke længere Confused

Det jeg leder efter, er om man kan se et sted, hvilke produkter der er registreret og knyttet til ens Apple ID?


Redigeret af ladiesman217 - 01-September-2010 kl. 14:28
          
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu