Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
And.-
Bruger
Oprettet: 09-April-2008
Status: Offline
Point: 71
|
Sendt: 14-April-2008 kl. 17:06 |
Hancock skrev:
Rolig nu !! |
Jeg er skam rolig.. Det pisse mig bare lidt af han nu prøver at lyve fra dårlig omtale.. Han havde håbet (for) stort på jeg selv havde gidet at tage til Helsinge. Ved at bilde mig løgn og bedrag ind (Så han kunne spare de omkostninger).. Men jeg tror bare ik lige han havde overvejet historien os røg ud på nettet.
P.S Acceptere gladeligt 2-3ugers ventetid på rep. Dette ser jeg som helt acceptabelt tidsfrist
Redigeret af And.- - 14-April-2008 kl. 17:07
|
|
Dans TV & HiFi
Ny bruger
Oprettet: 12-April-2008
Sted: Denmark
Point: 4
|
Sendt: 14-April-2008 kl. 17:16 |
Denne her agressive fremtoning, som du har her på forumet var samme agressive fremtoning, som du fremturede med her i butikken, og derfor var det meget vanskeligt at føre en rolig og konstruktiv dialog med dig.
Derfor er det fint, at vi kan gøre det her på skrift og får forklaret på skrift, hvad vi prøvede at forklare dig mundtligt, og lad os opsummere:
- Du har ret til din garanti reparation.
- Såfremt du ikke har original emballage, så gav vi dig 3 muligheder:
o Vi har mulighed for at levere garantien op til værksted personligt, og der er en tidsramme på ca. 14 dage før vi kommer op forbi importørens værksted.
o Vi kan leverer den i en egnet emballage, men det giver ikke samme sikkerhed som original emballagen. Såfremt der kommer en transportskade er det ikke din risiko, men det kan medføre ekstra tid og gene, såfremt uheldet er ude, og der også skal repareres for transpotskade. Det har vi været ude for med andre produkter, der ikke blev leveret i original emballage.
o Du har også mulighed for at selv at levere den op til importørens værksted, såfremt du vil undgå risikoen for en transportskade eller ikke vil vente til vi kommer forbi importørens værksted om ca. 14 dage.
Med venlig hilsen
Dans TV & HiFi Center
|
|
Urte
Super bruger
Oprettet: 06-Oktober-2005
Point: 491
|
Sendt: 14-April-2008 kl. 17:21 |
Jeg har altid fået fin og seriøs service fra Dan, kan i ikke have talt forbi hinanden.
Jeg kan ikke vurdere om And er en aggresiv mand, men det virker som om du farer hurtigt op. Det kan opfattes aggresivt.
|
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
|
And.-
Bruger
|
Sendt: 14-April-2008 kl. 17:24 |
Skal jeg virkelig ligge vores samtale op online ? Så kan du revudere hvem der ik er konstruktiv at snakke med ? Jeg fik ikke et ben til jorden.. Hver gang jeg prøvede at stille dig et spørgsmål, blev det jævnet til jorden med snak om alt muligt andet.. Da jeg til sidst beder dig om at lukke, for jeg også kan få noget at sige. Smider du på som en eller anden kryster ?
Er det det du vil have ud ?
Jeg mener stadig ikke denne samtale mellem os kommer omverden til.. Men... Når du direkte sidder og lyver folk op i deres åbne ansigter.. Begynder jeg at hælde meget til at det virkelig er nødvendigt for andre at høre.
Optagelsen blev ene alene gjort som bevis til forbrugerstyrelsen.. Til hvis du nu skulle lyve. og påstå at du aldrig havde nægtet.
Redigeret af And.- - 14-April-2008 kl. 17:27
|
|
And.-
Bruger
|
Sendt: 14-April-2008 kl. 17:36 |
Til sidst at afslutte Dan.. Det fint i nu(og i telefonen efter butiksbesøget) har givet mig tilbudet om at køre den op selv.. For det fik jeg IKKE i jeres butik.. Men nu tør jeg simpelhen ikke ?
I jeres butik fik jeg muligheden for at .. køre til Helsinge selv.. Som jeg takkede nej til..
At indlevere den, og i pakkede den i en tilfældig papkassen, men samtid frasagde mig muligheden for at klage hvis der kom transportskade.. Som jeg også takkede nej til. For jeg mente bestemt at det var jeres ansvar når jeg havde indleveret den
Så blev det til en diskution om at man skulle gemme emballage.. Som i alle 3 i butikken bekræftede at det skulle man.. (Vil i dog ikke gerne indrømme det? Eller nægter i også at have udtalt det?)
Jeg fortæller så jeg vil gå uden for butikken for at ringe til en bekendt i forbrugerstyrelsen.. For at tjekke op på det.. Efter samtalen, og bekræftelsen på dette.. Går jeg ind og fortæller dig det.. Hvorfra jeg får svaret "Så må du jo tage den til forbrugerstyrelsen"
Dette er den kroniske korrekte hændelses forløb der sker i din butik
Redigeret af And.- - 14-April-2008 kl. 17:39
|
|
Ole
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 04-April-2005
Point: 874
|
Sendt: 14-April-2008 kl. 18:09 |
Jeg vil godt understrege, at jeg ikke ønsker at afgøre, hvem der har ret eller uret i denne sag, men:
And, jeg synes, at du skal gøre op med dig selv hvad det er du ønsker at opnå?
Ønsker du reperation eller en konflikt?
Hvis du ønsker en reperation, så synes jeg, at du skal tage imod en af Dans tilbud. - uanset, hvordan jeres "samarbejde" så måtte have startet. Giv ham en chance for, at yde dig service, det er I begge bedst tjent med.
- Er han så så dårlig til service, som du udlægger her, så vil du have rig lejlighed til at "bevise" det senere - og SÅ tage sagen til FKN om nødvendigt.
INGEN af jer vinder på en sag ved FKN, og uanset hvad du har optaget eller ikke optaget, så kan jeg ikke se, hvad du kan vinde i en sag hos dem ud over hævn? - prisen er en masse arbejde for dig.
Jeg kan også selv fare i flint, hvis jeg føler mig uretfærdigt behandler, men nogle gange skal man se på, hvad man opnår ved at få ret, og så tage de kampe, hvor man reelt opnår noget. (Den sætning skal jeg også fortælle mig selv en gang imellen )
...Ole
|
Moderator, recordere.dk
|
|
Dans TV & HiFi
Ny bruger
|
Sendt: 14-April-2008 kl. 18:14 |
Vi prøvede at få en rolig og konstruktiv dialog med kunden i butikken, hvilket ikke lykkedes, nu har vi også prøvet stille og roligt ridset dine muligheder og rettigheder op skriftligt, og det negliserer du fuldstændigt, men fokuserer hellere på en mængde udokumenterede postulater, som vi helt vil undlade at kommentere dem, vi synes ærlig talt de taler for sig selv.
Der skal 2 parter, der bakker op omkring en konstruktiv dialog, og hvis den ene part kun er interesseret i mudderkasting, så er det svært at få noget konstruktivt ud af det.................
|
|
And.-
Bruger
|
Sendt: 14-April-2008 kl. 18:19 |
I første henseende ønskede jeg rep.
Jeg tager så hjem fra hans, slemt skuffet.. Opretter topic i dette forum, som jeg faktisk lige har fundet for et par dage siden. Og får nu dette link af Lars.. Som jeg så venligt giver videre til "Dans tv" hvorefter de som butik laver noget af en kovending af hvad der er sket i sagen.. de spiller nu den super venligt butik der har styr på alt, og intet har gjort forkert. Hvilket jo os er pisse nemt for dem ?
Men hvorfor skulle jeg dog ha taget hjem igen, og postet dette indlæg .. hvis jeg fra start KUNNE have indleveret den..
Men sager er nu den, efter at have set hvordan de ikke kan stå inde for de falske oplysninger de gav mig, og hvordan de prøver at "putte" skylden over på mig med at jeg slet ik var til at snakke med fra sags start af .. Jeg stoler ikke på dem ?
Jeg ved med sikkerhed, at de vil nu prøve at trække sagen i langdrag hvis jeg indlevere den.. (Som de også sagde til mig i telefonen) hvilket jeg ikke ønsker ? Jeg gider næsten ikke ud i en sag hvor jeg mangler min forstærker i ½-1½ år som jeg kan se der er ventetid på hos FKN
Så mit mål er vel nu.. at oplyse andre om .. Til dem der vil stole på mine udsagn.. Om hvilken svindel butik dette er (Ihvertfald i mine øjne).. Også må jeg så leve med min støjende defekte forstærker..
Redigeret af And.- - 14-April-2008 kl. 18:21
|
|
And.-
Bruger
|
Sendt: 14-April-2008 kl. 18:23 |
Dans TV & HiFi skrev:
Vi prøvede at få en rolig og konstruktiv dialog med kunden i butikken, hvilket ikke lykkedes, nu har vi også prøvet stille og roligt ridset dine muligheder og rettigheder op skriftligt, og det negliserer du fuldstændigt, men fokuserer hellere på en mængde udokumenterede postulater, som vi helt vil undlade at kommentere dem, vi synes ærlig talt de taler for sig selv.
Der skal 2 parter, der bakker op omkring en konstruktiv dialog, og hvis den ene part kun er interesseret i mudderkasting, så er det svært at få noget konstruktivt ud af det.................
|
Så lad mig stille dig dette simple spørgsmål.. Fortalte du og dine kollegaer mig i butikken at man skulle indlevere med org. emballage.. At man skulle gemme orginal emballage fra sine produkter.. AT den mand der sad i baglokale havde emballage til alle sine pc produkter mv. Fortalte du/i mig ikke dette?
Kom så, kom i dialog med mig
Redigeret af And.- - 14-April-2008 kl. 18:29
|
|
Dans TV & HiFi
Ny bruger
|
Sendt: 14-April-2008 kl. 18:52 |
Der blev sagt, at det var klart bedst såfremt du indleverede i original emballage, og der er på intet tidspunkt nægtet dig din garanti reparation.
Inden vi skriver videre i sagen, så lad os lige skære ind til benet..........................Du skriver tidligere
”P.S Jeg har også optaget den samtale.. Så jeg har blot endnu et bevis på du er fuld af løgn!”
Og så truer du med at lægge samtalen op online. Lad os få den samtale op online, så vi vi kan få lyt for sagen........................vi er nemlig fuldstændig rolige omkring vores håndtering af sagen.
Med venlig hilsen
Dans TV & HiFi Center
|
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 14-April-2008 kl. 18:55 |
And.- skrev:
I første henseende ønskede jeg rep. |
Så tager du sagen op i forbrugerklagenævnet. Venter et års tid til sagen er afgjort, og herefter sker der typisk følgende (antaget at du vinder):
Forhandleren får 30 dage til at udbedre fejlen.
Så har du ventet 1 år og 30 dage, på at få den reparation, istedet for at få den repareret nu og komme videre i livet.
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
|
And.-
Bruger
|
Sendt: 14-April-2008 kl. 18:57 |
Godt så, det var så nok til ikke at snakke med jer mere.. løgn på løgn.. Det rigeligt her, jeg kan ikke have en konstruktiv dialog på med jer, når i lyver..
Jeg er igang med at indgive sagen til Forbrugerklagenævnet
|
|