|
Rengøring af plasma |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nøjagtig hvad jeg skrev:
To avoid material degradation or screen coating degradation, observe the following precautions.
|
|
![]() |
|
ShelbyPoker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
Hej Kampus
Jamen, så har jeg jo også lært lidt i dag
![]() Mvh.
|
|
![]() |
|
dr.ralph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
Sony laver ikke plasma skærme ![]() Tror ikke der er den store forskel på Plasma og LCD/LED skærme, men helt ens er de ikke
![]() |
|
![]() |
|
dr.ralph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
Jeg bruger 2 mikrofiber klude hos mig.
1 vredet op i lunkent vand. Dernæst en tør, som fjerner det sidste smuds :)
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Fair nok, men pointen dur stadigvæk...
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
|
kerovan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
En ordentlig snotter på skærmen, og så gnubber du bare godt og grundig med albuen
![]() |
|
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse |
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Jeg bruger Neutral opvask til rengøring af glasfladen på mit Panasonic plasma. Det efterlader intet på glasset.
![]() |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |