recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - René's hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRené's hjemmebio

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
houbakrene Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-November-2009
Status: Offline
Point: 155
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 11:13
Mht. effektforstærker til surroundkanalerne, så havde jeg, før jeg købte min M25, 2 x NAD C272. Så tænkte jeg det kunne være smart blot at frasælge den ene af de to og så beholde den anden til bagkanalerne, da jeg jo har valgt at brokoble min M25 til mine fronter, samt på et senere tidspunkt temmelig sikkert skal have min Denon udskiftet med en dedikeret forforstærker / processor...

Mine naboer er meget cool omkring det, men jeg prøver også at tage hensyn, selvom det kan være svært nogle gange. Wink
Dali Helicon MK2 5.1
NAD M25
Denon AVR-2808
Denon DVD-1800BD
Sony VPL-HW10
Adeo 92" tab-tension
René's HD-Bio
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 11:19
Jeg har kigget lidt omkring efter en projektor og har et godt øje til BenQ W6000.

Nogle som kan sige for eller imod denne projektor???

Dali Helicon MK2 5.1
NAD M25
Denon AVR-2808
Denon DVD-1800BD
Sony VPL-HW10
Adeo 92" tab-tension
René's HD-Bio
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 12:47
Prøv at se i mr. andersons bio tråd.
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 12:59
jeg har selv w5000 og er super tilfreds med den .... min næste opgradering bliver hel siker w6000  ... du får super meget for pengene med de benq maskiner... jeg har selv set w6000 i aktion og den går der meget godt ... kan kun anbefeles fra min side ...
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 14:15
Oprindeligt skrevet af rigo rigo skrev:

Det er et fedt vægur. Hvor har du købt det?

Væguret hedder NexTime og er købt i Møller Smykker og Ure i Hjørring. Prøv at google navnet på uret eller bare spørg efter det i en urebutik, så kan de sikkert bestille det hjem...
Dali Helicon MK2 5.1
NAD M25
Denon AVR-2808
Denon DVD-1800BD
Sony VPL-HW10
Adeo 92" tab-tension
René's HD-Bio
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af Speednut Speednut skrev:

Flot bio med noget kvali-udstyr Thumbs Up

Et gulvtæppe ville gøre underværker, som andre også har sagt. Eller kunne du søge på forummet om akustik. nogle folk har også lavet deres eget DIY, så det er også en mulighed.

Dette forum, som du nævner, hvor findes det? Smile
Dali Helicon MK2 5.1
NAD M25
Denon AVR-2808
Denon DVD-1800BD
Sony VPL-HW10
Adeo 92" tab-tension
René's HD-Bio
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 18:01
dise teppe kan går meget med akustik ...

men om konen synes om dem er noget andet ... men jeg kan medele her fra er de er serdeles effektive
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 19:28
Kan  man virkelig kun få dem i lilla? - synes ikke der er noget sted hvor der står "Farbe welgen" eller hvad det hedder på tyskBig smile
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 19:57
du kan får dem i alle farver... klik på den link

og jeg kan lover dig de er rigtig tyke ... hvis du prøver at robe i de så kommer den næsten ingen lyd op fra dem
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2010 kl. 16:38
BenQ W6000 er en fremravende projektor efter kalibrering Wink og endnu bedre på grå lærred. To ting jeg har opseveret er bevægelsen, den flopper engang imellem med slør og grå tone skalaen mangler lidt. Men min er heller ikke professionel calibreret kun af mig selv uden udstyr men ved jeg ikke kan hente ret meget mere ud af den. Sort niveau er på niveau med Darkchip 3/4 som nyere Optoma HD82. Den siger lidt fra blæseren og så engang imellem med de højde pive toner men ikke slemt så længe man slår dynamisk iris FRA. Tjek evt. min bio tråd, link i min signatur.
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2010 kl. 16:45
Oprindeligt skrevet af Mr. Anderson Mr. Anderson skrev:

BenQ W6000 er en fremravende projektor efter kalibrering Wink og endnu bedre på grå lærred. To ting jeg har opseveret er bevægelsen, den flopper engang imellem med slør og grå tone skalaen mangler lidt. Men min er heller ikke professionel calibreret kun af mig selv uden udstyr men ved jeg ikke kan hente ret meget mere ud af den. Sort niveau er på niveau med Darkchip 3/4 som nyere Optoma HD82. Den siger lidt fra blæseren og så engang imellem med de højde pive toner men ikke slemt så længe man slår dynamisk iris FRA. Tjek evt. min bio tråd, link i min signatur.

Man skal vel ned i er service menu på BenQ W6000 for at kunne justere den korrekt. 
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2010 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Oprindeligt skrevet af Mr. Anderson Mr. Anderson skrev:

Man skal vel ned i er service menu på BenQ W6000 for at kunne justere den korrekt. 

Er jeg skam også Wink Som sagt tidligere, har været ansat i branche. Bruger ISF menu'en i min til justeringen. 
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu