|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 32> |
Forfatter | |
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Som break-in eller som "udrensing"? |
|
![]() |
|
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() |
begge to.....han havde købt det for 3 mdr. siden og det var gået galt så jeg har kørt begge programmer på den og nu ser den "næsten" perfekt ud igen
![]() |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Mit er et år gammelt så den ene må være nok. Hvor lang tid lod du den køre? |
|
![]() |
|
khansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
![]() |
den kørte i ca. 20 timer...
|
|
![]() |
|
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 424 |
![]() |
Plasma Break-in DVD kører ikke i loop vel?
|
|
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special ZEN MK.II STD http://www.uwsonline.com/index.php |
|
![]() |
|
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
Jo, den kører automatisk i loop, i hvert fald på min Samsung HD850 DVD afspiller. Derimod kører burn-in wash dvd'en ikke i loop. Der skal du selv sætte den til at gentage kapitlet/skiven! /Tarkin |
|
![]() |
|
snakie ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Det er da irreterende med tv3 og alle de kanaler med deres fede kanal logo der brænder sig fast på min pion... Min kæreste kan ikke holde op med og se oprah og dr. Phil og nu tv3 logoet brændt på. Vil en wash hjælpe? og for senere brug den der break in cd'en kan den hjælpe med imod yderligere brændinger?
|
|
pioneer 4270xa
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
Break-in skulle du nok have kørt fra starten af, men prøv den anden natten
over eller lignende, og kør så break-in. Man skal altså passe på i starten. |
|
![]() |
|
mimse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
![]() |
Kører man dvd'erne med fuld,normal ell. moderat lys/kontrast?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7129 |
![]() |
Med normal lys/kontrast ellers forlænger man jo bare tiden Mit har kør 3 x nat Mvh Hans |
|
![]() |
|
Kjelstrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Nu bliver jeg da nervøs over det burn in, jeg har også bestilt en pio 427xd. Men er da ikke sikker på om jeg skal købe den hvis den ikke kan tåle at blive brugt. Nogen erfaring?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12341 |
![]() |
Det er ikke et problem ved normal brug med et minimum af omtanke. Selvfølgelig kan den holde til at blive brugt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 32> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |