|
Reparation af DS1815+ |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
affer
Super bruger Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Så er det nok strømforsyningen der virkelig er gået, du kan evt teste med en alm atx strømforsyning hvis du har adgang til sådan en. stikket burde passe. hvis det kun er på den ene røde, så kan du også lave en lus mellem de to 5v og se om den så starter op.
|
||
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
||
jobjha
Ny bruger Oprettet: 02-Februar-2020 Sted: Højby Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak jeg prøver
|
||
JBH
|
||
ElCapitano
Bruger Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe :-)
Jeg har en DS1815+, der har flashing Alert og flashing blå Power lys? Jeg kan se at alert betyder overheat eller fan failure. Begge fans kører og den er ikke varm. Stået kølig flere timer, men starter ikke op. Blåt de 2 lys som flasher . . |
||
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Smid en PM, så finde vi ud af det
|
||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
||
Zombie1343
Junior bruger Oprettet: 07-Marts-2017 Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Hedberg
Jeg vil venligst gerne tage imod dit tilbud om en lodning i Holbæk, hvis det stadig står ved magt. PM mig. På forhånd tak. Jens
|
||
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det står ved magt. Jeg har sendt dig en PM. Redigeret af hedberg - 19-Juli-2020 kl. 14:19 |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
Zombie1343
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej
Jeg beklager min umiddelbare dumhed (der måske også er kronisk), men hvor kan jeg finde PM? Jeg har modtaget en bekræftelse/notifikation pr. email, hvor der henvises til et link, jeg skal trykke på for at komme til den personlige besked. Det eneste, linket henviser til, er en emneoversigt over dette site. Mvh.
Redigeret af Zombie1343 - 21-Juli-2020 kl. 07:48 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tril op på denne side, når du er logget ind. Så vil det se således ud - hos dig, vil der så stå: "1 ny besked":
Redigeret af mnielsen - 21-Juli-2020 kl. 07:54 |
||
Zombie1343
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej mnielsen
Tak for din respons. Der står ingenting efter Indstillinger. Mvh.
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der kan MÅSKE være en begrænsning for nye brugere, mht. at sende/modtage PB'er. Dette, for at undgå spam, som tidligere var et stort problem. Ligesom, at man som ny bruger heller ikke kan indsætte billeder endnu. Måske, når du bliver junior-bruger, så sker der noget. Så du må i gang med at skrive indlæg her og der i forummet, for at komme højere op på ranglisten.
|
||
Zombie1343
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kære Forum
Min profil er nu opdateret med visning af min email, så hvis jeg må besvære hedberg med endnu en gang at skrive til mig, nu direkte til denne, ville det være perfekt. På forhånd tak. Mvh.
|
||
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sjov email.. rigtig zombie fan! Har skrevet :) Redigeret af hedberg - 21-Juli-2020 kl. 11:35 |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |