|
Reparation af mobil |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det mener jeg også. Der har været forskellige problemer med den, men løsningen har hver gang været skift af mainboard.
|
||
godowsky
Super bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak, ja, der står jo faktisk følgende:
Hvis varen har en fejl eller mangel, har du ret til at få den repareret eller omleveret til en ny. I nogle tilfælde kan du få pengene tilbage eller et forholdsmæssigt afslag i prisen Butikken må kun forsøge at reparere eller omlevere din vare nogle få gange – typisk en eller to. Derefter kan du få dine penge igen Så det burde jo være ganske simpelt. Vi ser hvad de siger, tak for hjælpen! |
||
|
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med mindre det er antal rep. pr. fejl. For hvis der opstår nye/andre fejl, har de vel et par forsøg til at udbedre dem...
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det mener jeg ikke tæller..
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
godowsky
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tja.. så kan det jo tage lang tid, når det er nye fejl hver gang ;)
|
||
|
||
kaizer
Funktioner
Tak(1)
|
|
Hvis løsningen hver gang har været at skifte samme del i telefonen er det, som jeg ser det, ligemeget hvilket problem den reparation løser. At det er WiFi den ene gang og at telefonen ikke kunne tændes den anden gang er underordnet. Det er åbenbart samme komponent der skaber problemerne.
Jeg har selv fået skiftet mainboard i en 4-5 måneder gammel telefon, og der har heldigvis ikke været problemer siden.
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5284 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er der da nogle der har.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4718 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan det godt gøre, meen Face ID er nu noget smartere.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Oneplus har det.
|
||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
||
godowsky
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er en Xiaomi mi 11.
Ringede ned til butikken, hvor de sagde, at jeg skulle komme ned. De lød meget forstående. Da jeg kommer derned, er det selvfølgelig en anden end den jeg har talt med, og her er lyden en anden. Det kan de slet ikke tage stilling til, den med at det skal være samme fejl blev lige luftet, men iøvrigt måtte jeg selv henvende mig til repair via mail og forklare situationen. I betragtning af den telefonsamtale, hvor de jo let kunne have givet mig den relevante emailadresse, var en en efter min mening dybt uforskammet måde at forholde sig til en fejl, på et produkt de selv har solgt. Det er sgu sjovt så hurtigt alt der hedder kundeservice forsinder som dug for solen, så snart pengene har skiftet hænder. Redigeret af godowsky - 23-August-2022 kl. 11:27 |
||
|
||
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skal du selv henvende dig til stedet der står for reparationer?
Det er vist stik mod alle regler. Det er sælger der skal stå for nok kontakten til dem der skal reparere varen. Uanset hvad de så ellers mener. |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |