|
Reparation af mobil |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
godowsky
Super bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
Funktioner
Tak(0)
|
Præcis, men hvad stille man lige op, når man står overfor en person, der på ingen måde er indstillet på at hjælpe. Sådan lidt småsur, som om jeg simpelthen forstyrrede med min blotte tilstedeværelse.
Nu har jeg skrevet til repair og sagt, at det er pengene tilbage eller en ny telefon. |
|
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kravet om penge tilbage eller ny tlf (forstår ikke du vil ha en magen til) skal stiles til sælger.
Redigeret af Munch - 23-August-2022 kl. 12:06 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg håber det hjælper. Jeg havde forlangt at sælger skulle tage sig af sagen, og henvist til mine rettigheder på forbrug.dk.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19479 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kunne godt tænke mig at kende navnet på den butik, så jeg ved, hvem jeg skal undgå! Handel og reklamation er et forhold mellem sælger og kunde. De kan ikke bare henvise dig til “repair”, de skal tale aktion selv! Klaus
|
|
godowsky
Super bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så fik jeg svar fra repair, - jeg kan få en anden model, så det er nok løsningen.
Tak for hjælpen! Vh Godowsky Redigeret af godowsky - 23-August-2022 kl. 16:49 |
|
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror at der er mange som gerne ville kende forhandleren i denne sag. 3 gange raparationer er for mange gange, specielt når 2 af dem er mainboard som skiftes. Købeloven er utvetydig i denne sammenhæng. Jeg ville stå på retten til at kræve pengene tilbage. Du har haft så mange ulemper ved denne handel, at du ikke bare skal føje forhandleren. Hvad sker der når den "anden" model måske fejler? Med pengene tilbage, kan du lave en ny handel og modtage 2 års reklamation på det nye produkt.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |