recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reparation af Samsung TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reparation af Samsung TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Matzon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Matzon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Reparation af Samsung TV
    Sendt: 22-Januar-2015 kl. 14:01
Jeg synes tit jeg læser den ene eller anden horror story omkring Samsung, deres fjernsyn og support af disse. Så jeg vil lige skrive lidt omkring min oplevelse, af en reparations sag (under garanti).

En morgen da jeg tændte for mit TV, bemærkede jeg en lodret lilla/blå streg ned gennem panelet.
Jeg tog kontakt til Samsung (både email og telefonisk) og fik hurtigt fat i en venlig support fyr som efter en kort samtale bestilte en tekniker besøg.

1½ dag efter blev jeg kontaktet af service centeret (Service Center Gruppen), som ville bekræfte S/N (der var en lille fejl) og spørge mig om jeg havde plads til at gøre det hjemme hos mig (60" fylder trods alt en del). Efter at vi fik afklaret det, fortalte han at han ville bestille et nyt panel hjem og kontakte mig når det var kommet på lager.

En uges tid senere kontaktede han mig og vi fik aftalt et tidspunkt der passede os begge. Han ankom til tiden og selve reparationen bestod i at flytte noget indmad fra det gamle over i det nye (man kan åbenbart ikke reparere plasma). Hele proceduren tog en lille times tid, inklusiv lidt teknik snak frem og tilbage.

Alt i alt, en meget positiv oplevelse hele vejen igennem! Clap
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 14:56
Jeg synes bestemt, at det lyder som en god service. Godt at ikke alle oplever "Horror"Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 20:51
Desværre er det bare sådan, at det for det meste kun er dårlige oplevelser folk beklager sig om på nettet. Godt at høre at reparationen gik som den skulle Smile  Er jo ikke unormalt at de laver det på stedet hvis de kan Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu