Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Sert
Super bruger
Oprettet: 20-Maj-2007
Status: Offline
Point: 293
|
Sendt: 07-August-2008 kl. 22:31 |
Har du fået den lavet?
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
-cc-
Junior bruger
Oprettet: 30-Juli-2008
Point: 30
|
Sendt: 08-August-2008 kl. 11:16 |
Den er ved at blive sendt så må vi se om de vil lave den på garantien. Skulle dog markere en rubrik om at hvis jeg ikke vil godtage deres tilbud om reparation kunne jeg komme til at betale op til 1250 kr, hvilket ikke er så betrykkede, men håber det går
|
puggie
Ny bruger
Oprettet: 31-August-2008
Point: 1
|
Sendt: 31-August-2008 kl. 00:31 |
-cc- skrev:
Den er ved at blive sendt så må vi se om de vil lave den på garantien. Skulle dog markere en rubrik om at hvis jeg ikke vil godtage deres tilbud om reparation kunne jeg komme til at betale op til 1250 kr, hvilket ikke er så betrykkede, men håber det går ![](smileys/smiley1.gif) |
Jeg står lidt i samme situation som dig, min projektor opfører sig lidt underligt indimellem... Min er købt i Januar 2006 så jeg går ud fra der stadig er garanti hvis de 3 år gælder... Da du snakkede med Sanyo DK nævnede du så det med de 3 år? Og hvad sagde de til det? Jeg forstår ikke helt hvorfor du skal opkræves 1250.- hvis der er garanti på din Z3er nemlig?
|
kaizer
Guld medlem
Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2354
|
Sendt: 31-August-2008 kl. 11:27 |
puggie skrev:
-cc- skrev:
Den er ved at blive sendt så må vi se om de vil lave den på garantien. Skulle dog markere en rubrik om at hvis jeg ikke vil godtage deres tilbud om reparation kunne jeg komme til at betale op til 1250 kr, hvilket ikke er så betrykkede, men håber det går ![](smileys/smiley1.gif) |
Jeg forstår ikke helt hvorfor du skal opkræves 1250.- hvis der er garanti på din Z3er nemlig?
|
Det er vel fordi de har kigget på hvad der er galt med den. Det skal de have betaling for, hvis man ikke ønsker at få den lavet.
|
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 31-August-2008 kl. 12:06 |
Nej, dte er vel en slags sikkerhed for dem at de får noget ud af deres tid.
Det er vel det samme som at du skal godtage at komme til at betale 450 kroner i Fona eller andet sted for at få lavet din computer indenfor garantiperioden, og der så ikke er noget galt med den.
|
Bornholmeren
Super bruger
Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Point: 278
|
Sendt: 31-August-2008 kl. 12:16 |
Kan oplyse om, at efter det har været i TV, er El giganten stoppet med at opkræve gebyr ved reparation hvis de ikke kan finde nogen fejl....
|
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
-cc-
Junior bruger
Oprettet: 30-Juli-2008
Point: 30
|
Sendt: 31-August-2008 kl. 12:25 |
Ja det er kun hvis det der skal laves ikke kan dækkes af garantien og jeg så ikke vil betale det det koster at få den lavet.. Og jo de bekræftede at der er 3 års garanti, ingen problemer der.
Redigeret af -cc- - 31-August-2008 kl. 12:26
|