recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reperation af Panasonic 50PX70E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketReperation af Panasonic 50PX70E

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Terr1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2008 kl. 17:55
Hej Radiomand,

Jo jeg ringede selvfølgelig til MM-Vision som gav mig telefonnummeret på Infocare og sagde jeg skulle kontakte dem. Så de havde vel registreret at mit tv var sendt til reperation eller lign.. ved ikke hvad de gør :)


Tror ikke de har meget med selve reperationen at gøre.. de henviser bare..


Redigeret af Terr1 - 11-Juni-2008 kl. 18:09
Til top
Radiomand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 489
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2008 kl. 17:09

Hej Terr1

Har Du ikke fejlmeldt dit tv til MM-Vission da fejlen opstod ?

Eller har Du henvent dig directe til InfoCare/PowerMill ?

Jess Poulsen

P&P radio

Din Panasonic specialist i Aarhus C
Til top
Terr1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2008 kl. 16:38
MM-Vision i Roskilde.. (købt igennem fælleskøbet herinde i sin tid)

Men MM-Vision har kun kendt problemet i 1½ uge.. da det har være InfoCare/PowerMill service jeg primært har ringet til..

De kan ikke give noget som helst svar på at få pengene tilbage før de har fået fat i deres kontaktperson hos panasonic... herligt... tager åbenbart flere år.. :)


Redigeret af Terr1 - 11-Juni-2008 kl. 16:50
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2008 kl. 09:50

Ja, jeg ville nok også stå fast og kræve pengene nu...

T

Til top
jessmoeller Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 18:35

Oprindeligt skrevet af Terr1 Terr1 skrev:

jojo.. jeg venter stadigvæk..

Bad om at få pengene tilbage i Mandags.. det skulle de lige tygge lidt på og have fat i panasonic danmark for at høre om..

Det tager sin tid.. er godt nok ved at være træt af at skulle undvære mit TV GRRR

Jeg må indrømme, jeg havde ikke ventet så længe.

At de først skal have fat i Panasonic Danmark er ikke dit problem, nu har du vente længe nok. Forlang pengene tilbage nu og så må forhandleren klare problemet selv med producenten.

 

Hvem er forhandleren?

Til top
Terr1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 16:40
jojo.. jeg venter stadigvæk..

Bad om at få pengene tilbage i Mandags.. det skulle de lige tygge lidt på og have fat i panasonic danmark for at høre om..

Det tager sin tid.. er godt nok ved at være træt af at skulle undvære mit TV GRRR
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2008 kl. 17:43

Oprindeligt skrevet af Terr1 Terr1 skrev:

Jeg venter stadig på mit tv... piv

har nu snakket med forhandleren som har snakket med en eller anden chef hos panasonic danmark som vil forsøge at fremskynde sagen..

jeg giver dem en uges tid mere.. og hvis jeg intet hører vil jeg forsøge at kræve pengene tilbage..

Jeg beundrer din tålmodighed!
Jeg tror ikke at jeg ville acceptere op til 8 ugers rep.tid, men når nu du har fået deres ord på at de vil fremskynde sagen, så kan jeg godt forstå at du lige giver dem den sidste uges tid, men jeg ville gøre dem meget opmærksom på at du ikke er helt tilfreds med den MEGET lange behandlingstid.

Held og lykke med det...

Til top
Terr1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2008 kl. 22:36
Jeg venter stadig på mit tv... piv

har nu snakket med forhandleren som har snakket med en eller anden chef hos panasonic danmark som vil forsøge at fremskynde sagen..

jeg giver dem en uges tid mere.. og hvis jeg intet hører vil jeg forsøge at kræve pengene tilbage..
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 19:39

Oprindeligt skrevet af Terr1 Terr1 skrev:

Hvornår kan man kræve pengene tilbage?

Du kan kræve købet hævet og dine penge tilbage, når forhandleren ikke har afhjulpet manglen inden rimelig tid. Købeloven foreskriver ikke, hvor lang tid rimelig tid er, men det antages almindeligvis, at dette 3-4 uger, muligvis 4-5 uger for advancerede produkter. Men forhandleren kan købe sig mere tid, hvis du har mulighed for at låne et tilsvarende produkt under afhjælpningen.

Jeg vil mene, at du godt kan hæve købet på nuværende tidspunkt, også selvom du har lånt en skærm.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
jessmoeller Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 19:26

Hvis det er d. 10. april, så er det "kun" 6 uger, da vi er i uge 21.

Så er det stadig indenfor rimelig tid. Er vi nået uge 8, vil jeg sige at nu er det ved at være der

Er aftale for afhentning sket via forhandleren? Hvis ja, så kontakt forhandleren og giv ham en frist en uge til at få løst problemet, altså tv'et tilbage mandag.

Hvis dette ikke er muligt, så forlang handlen hævet.

Start en dialog med forhandleren og hør om han ikke kan rykke, og hør hva dine muligheder er.



Redigeret af jessmoeller - 26-Maj-2008 kl. 19:39
Til top
Terr1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2008 kl. 17:08
Hejsa..

Jeg fik afhentet mit TV d. 10 april (Uge 15) for at få lavet en HDMI port som ikke virkede..

Jeg har efterfølgende kontaktet powermillservice via. mails og kun fået standard svar tilbage at mit tv manglede dele som er i restordre... De er åbenbart ikke meget for at oplyse en præcis dato for hvornår de FORVENTER at få mine reserve dele på lager.

Det er jo efterhånden en 7-8 uger siden.. Jeg er ved at være pænt træt af at skulle undvære mit TV, i så lang en periode.. Hvornår kan man kræve pengene tilbage?


Redigeret af Terr1 - 26-Maj-2008 kl. 17:26
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu