Hej,
Jeg havde haft mit Panasonic PX70 i lidt over et år, da HDMI indgangene og Component indgangen stod af. Jeg formoder de røg på samme tid, fordi de sidder på samme print i selve TV'et.
Jeg ringede til God Pris (hvor jeg havde købt TV'et), som var hurtige, og bad mig sikre, at der rent faktisk var problemer med TV'et (så jeg ikke skulle betale ca. 1.000 for fragt og eftersyn, hvis der ikke var noget galt). Jeg checkede en ekstra gang, og var sikker i min sag.
Jeg var i første omgang usikker på, om problemet/reperationen var dækket af reklamationsretten, men det lader det til, da Powermill/InfoCare ikke har kontaktet mig omkring eventuel betaling.
Derefter oprettede jeg en RMA ved God Pris, som var hurtige, og dagen efter ringede InfoCare (som nu er fusioneret med Powermill) for at aftale en tid, hvor de kunne hente TV'et.
Siden har ejg ventet på mit TV. TV'et blev hentet fra mig d. 10/10. Og på Powermills hjemmeside står der ud for min RMA, at reservedele er bestilt d. 21/10.
Mit spørgsmål er så nu, om jeg har andre muligheder end at vente?
Jeg vil jo gerne have mit TV tilbage igen. Men der er vel ikke nogen regler der forpligter Powermill om at levere et nyt TV, hvis de ikke kan reperere det gamle (eller der går alt for lang tid), vel?
Redigeret af tosa - 20-November-2008 kl. 14:37