recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Retention igen igen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRetention igen igen

Besvar Besvar Side  <1 6789>
Forfatter
Besked
JA Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-August-2009
Status: Offline
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Der er masser, MASSER af tråde, hvor LCD bliver kritiseret for det ene og det andet.

Man kan ikke skrive order LCD før 50 debatører farer i flæsket på den der skrev .. glem plasma, plama er dødt !
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af JA JA skrev:

Der er masser, MASSER af tråde, hvor LCD bliver kritiseret for det ene og det andet.

Man kan ikke skrive order LCD før 50 debatører farer i flæsket på den der skrev .. glem plasma, plama er dødt !

Præcis!

Folk opretter en tråd, hvor de specifikt spørger om råd til at købe en LCD. Ti minutter senere er der fire tumper, der har skrevet, at plasma er det eneste rigtige, der er ingen grund til at vælge LCD, osv.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 19:50

Præcis!

Folk opretter en tråd, hvor de specifikt spørger om råd til at købe en LCD. Ti minutter senere er der fire tumper, der har skrevet, at plasma er det eneste rigtige, der er ingen grund til at vælge LCD, osv.
Du var aldrig personligThumbs Down

utroligt to bruger absolut skal ødelægge et helt forum

suk og håber andre også kan se det.

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 19:52
gab... trivielt... fordi lcd selvfølgelig er helt fejlfri.. i er da ikke selv et hak bedre selv......

det er da så nemt at generalisere... der er da bugs ved alle teknologier... og ikke mindst mandagsmodeller... derfor er det da ikke ensbetydende med at så er alle problemfyldte
Mvh

René
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Præcis!

Du var aldrig personligThumbs Down

utroligt to bruger absolut skal ødelægge et helt forum

suk og håber andre også kan se det.

Jeg refererer da ikke til nogen specifik person.

Hvis du føler dig ramt af mit udsagn, skal du spørge dig selv hvorfor du føler dig ramt.
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Lad nu trolls være trolls og lad os andre der gerne vil debattere fornuftigt komme videre. God weekend til alle uanset holdning.

Og god weekend til dig.

Heldigvis er dette ikke et fascist-forum, hvor alle skal være enige.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 20:06
Nej, heldigvis, men hvorfor blander du dig så i en tråd der omhandler retention og gør det til en lcd vs. plasma krig? Dem er der da rigeligt af?

Hvorom alting er så kan jeg ikke mindes at du før i tiden blev så personlig overfor andre brugere. Det synes jeg har ændret sig, hvilket er ærgerligt. Det er først der at det hele bliver useriøst.
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 20:19

Nej, heldigvis, men hvorfor blander du dig så i en tråd der omhandler retention og gør det til en lcd vs. plasma krig? Dem er der da rigeligt af?

Hvorom alting er så kan jeg ikke mindes at du før i tiden blev så personlig overfor andre brugere. Det synes jeg har ændret sig, hvilket er ærgerligt. Det er først der at det hele bliver useriøst.

Jeg blander mig i en tråd om retention, fordi jeg selv har oplevet retention.

Denne tråd handler ikke om mig, så lad os komme videre...
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 20:22

Ja netop hvem er det som starter denne krig. 2 bruger og som kun skriver i plasma tråde

at man er uenig er en ting og har lige skrevet til en plasma nok ikke lige var ham.

gider sku ikke mere, så længe to bruger på dette forrum skal ødelægge det for andre.

Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 20:54
Kan du ikke give mig et...bare et eksempel der berettiger at jeg og andre ikke burde være at finde på dette forum?
Hvis vi lavede en kvik lille rundspørge herinde (hvilket dog ville være latterligt) er jeg pænt sikker på at du er en af de personer som de faste brugere af dette forum er allermest træt af.... Ikke kun fordi du slynger om dig med det der ifølge dig er den eneste rigtige sandhed, men også fordi du af en eller anden årsag synes det er knaldhamrende sjovt at få folk op i det røde felt herinde ved at komme med små stikpiller hist og her...

Hvis du lægger mærke til det er jeg aldrig blevet personlig overfor dig, men det tyr du så til nu ved decideret at pege på mig - dårlig stil og det ved du også godt.

PS. Lidt sjovt du følte dig truffet af troll bemærkningen... coincedence? I think not!!!

PPS. Jeg synes at alle på dette forum engang imellem skal tænke over at selvom vi kan være dybt uenige om tv osv. kunne det jo tænkes at vi er enige om så mange andre ting i verden, så prøv nogle gange at se ud over dette univers inden der tys til personangreb - DET er i min verden noget der burde gøre at folk blev smidt ud herfra.

Redigeret af Strange - 05-Marts-2010 kl. 20:58
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 21:19
Skal vi ikke prøve at holde kammertonen herinde. diskution er fint, men hold jer fra personlige angreb..

Folk der ønsker en Plasma VS LCD tråd kan oprette sådan en og skrive som de har lyst(Så længe det holder sig inde for forummets regler selvfølgelig), tråden her handler om retention, har du ikke noget at skrive til det, så lad være med at bland dig.. og må i alle have en god aften Smile

Redigeret af Pizzabager - 05-Marts-2010 kl. 21:20
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2010 kl. 21:25
Kære alle.

Kan i ikke godt dæmpe jer lidt. Jeg har givet en af jer en skriftlig advarsel, og håber at i forstår, at på recordere.dk taler vi pænt til hinanden og om hinanden.

Gå ind til X-factor og køl ned :-)

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1 6789>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu