Jamen her er afslutningen.
Efter at Telmore´s klageafdeling har vurderet sagen, har de givet mig medhold i min argumentering på flere punkter, og de har tilbageført de 60,- kr som var opkrævet overfor habbo, også har de givet mig 100,- kr som kompensation for den omstændige.. og lange ventetid.
Jeg er naturligvis glad for at Telmore har taget mig seriøst, og genoprettet min tillid til dem som en seriøs udbyder på markedet
De håbede ikke hvis jeg en anden gang stod med et problem hos Telmore at sagsbehandlingen er så lang en anden gang, det skulle gerne blive bedre (han oplyste mig de havde haft en træls periode med længere ventetider end godt var).
Det var primært argumentet omkring forældreaccept som stod på habbo´s hjemmeside, som jeg ikke havde givet, de tog for gode varer.. også at habbo endnu ikke havde svaret på deres henvendelse.. så de ville ikke lade den ligge længere, nu ville Telmore afslutte sagen udenom habbo.
Så resutatet syntes jeg er flot, og fin afsluttende service.. ventetiden til trods.. for mig er det slutresultatet der tæller. (de 2 første servicesvar jeg fik fra dem kunne jeg jo ikke rigtigt bruge til noget)