|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
|||
Det har du fuldstændig ret i, hvorfor kom du så med dit input.
![]() |
||||
![]() |
||||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|||
I Elgiganten må man må godt tage varen i brug, og aflevere tilbage til butikken, bare emballagen og produktet er i væsentlig samme stand, som da man modtog den. |
||||
![]() |
||||
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
|||
Nu så jeg lige at dansk supermarked blev nævnt, de har 30 dages returret, man skal bare være opmærksom på, at ikke må åbne kassen.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
|||
jo faktisk, her et uddrag fra føtex hjemmeside: Du skal blot medbringe varen i ubrudt og original emballage samt kassebonen, og vi bytter eller giver dig pengene tilbage. |
||||
![]() |
||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
|||
Bilka har aldrig krævet at man ikke må åbne kassen. Jeg hart en del gange gjort brug af returretten og fået mine penge retur, selvom jeg har testet produktet.
Mht. Elgiganten så er der nogle undtagelser for deres returret: Gælder f.eks mobiltelefoner (gælder kun uæbnet kasser) og på GPS er der 5 eller 8 dage, hvis man har åbnet plomberingen (Nok så man ikke lige "låner" en GPS i Elgiganten, når man skal på ferie.
|
||||
![]() |
||||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
![]() |
|||
Jeg syns at det er noget fis, at man vil returnere en varer bare fordi at den er billigere på nettet, efter min mening er det at p.... på forretning, for man kunne da have undersøgt markedet inden at man smed pengene hos elgiganten, men selvfølgelig i er i jeres gode ret efter i har 14 dages returret.
Men der er nok heller ikke helt samme service ved den internet "butik" som er der i elgiganten, der tror jeg at servicen er meget bedre, derfor ville jeg nok vælge at bruge lidt flere penge ved en fysisk butik istedet for internettet....
Men det er nok bare mig som er gal på den... Redigeret af the devil - 24-Januar-2010 kl. 22:32 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Rent held, sådan er reglerne. Det er vist endda anført på kasserne. Jeg har et deltidsjob i en af deres elektronik afdelinger, kassen må ikke åbnes, sådan er reglerne bare. Der er så åbenbart nogle ansatte som ikke helt har forstået det. Men det er en helt anden snak. Noget andet er at jeg også syntes det er noget fis, at returnere fordi man finder et produkt billigere et andet sted. |
||||
![]() |
||||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() |
|||
Det er da planetens bedste argument.. Hvis man kan spare 1.600 kroner på en ting til 6.000 så er det jo at foretrække, eller hvad ?? Tv´et fåes hos føniks som er en fysisk forretning samt en internet forretning..
|
||||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||||
![]() |
||||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|||
Vi forudsætter blot at varen er komplet, rengjort og i samme stand, som da du modtog den. For
køb foretaget via hjemmesiden gælder, at varen skal returnes i væsentligt samme mængde og stand
det er ved butikshandel og internet.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |