recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - returret hos elgiganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketreturret hos elgiganten

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6487
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 16:12
Er enig i at man skal gøre hjemmearbejdet, uden tvivl.. Men jeg prøvede bare på at gøre mine bedsteforældre en tjeneste, og spare dem for 1.600 kroner. ikke altid de får ordentlig behandling i Elgiganten. De sagde at de kun for deres skyld, solgte den til 5.500 selvom jeg havde sagt til dem at de skulle købe et 50 " plasma panasonic, så fik de prakket dem et LG 42 tommer på ærmet, det synes jeg til gengæld heller ikke er fedt
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
JohnH Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af tvkartoffel tvkartoffel skrev:

Man kan som pipper skriver godt levere varer tilbage i elgiganten. De har jeg selv gjort et par gange og det har ikke været et problem. Fragten returneres ikke, og returfragt skal i selv betale for.

Fragten skal betales tilbage af butikken hvis man har købt online. Returfragt betaler man dog selv. Så du er blevet snydt hvis du ikke har fået fragten tilbagebetalt.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 1008
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af JohnH JohnH skrev:

Oprindeligt skrevet af tvkartoffel tvkartoffel skrev:

Man kan som pipper skriver godt levere varer tilbage i elgiganten. De har jeg selv gjort et par gange og det har ikke været et problem. Fragten returneres ikke, og returfragt skal i selv betale for.

Fragten skal betales tilbage af butikken hvis man har købt online. Returfragt betaler man dog selv. Så du er blevet snydt hvis du ikke har fået fragten tilbagebetalt.
Ved returret har du ikke krav på at få fragtpengene retur også, da det er en yddelse for at få den leveret... man kan kun få pengene retur for produktet ikke for fragten.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 19:14
Når man handler på nettet (fjernsalg), så har man krav på at få hele beløbet refunderet. OGSÅ PORTOEN. Man skal dog slev sørge for/betale for at varen returneres til sælger.

Hvis nogen stadig er i tvivl, så check lige dette:

Her står:

10. Hvor stor en del af købesummen får jeg retur? Netbutikken skal tilbagebetale den samlede købesum (varens pris + porto/fragt) Når du fortryder, skal du dog selv betale omkostningerne ved at sende varen retur.

Til top
JohnH Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

10. Hvor stor en del af købesummen får jeg retur? Netbutikken skal tilbagebetale den samlede købesum (varens pris + porto/fragt) Når du fortryder, skal du dog selv betale omkostningerne ved at sende varen retur.

Lige præcis!
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Man kunne jo også prøve at spærge om de vil matche prisen?
Ja det er så en lidt sværere situation _efter_ købet.

Da jeg købte TV til min far før jul, havde jeg lige tjekket priserne på nettet inden. Og da de hørte de priser i Elgiganten, sagde de at dem ville de også godt sælge til.Big smile
Bare som info. Vi havde i sidste uge købt en blænder til 999 kr i Elgiganten. I denne uge ser jeg at de har den samme til 555. Så jeg var forbi idag og fik 444 kr retur. Så det er faktisk ikke noget problem efter købet.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2010 kl. 21:37
Det er om at være vågen... Tænk sig alle de mennesker der ikke er det.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu