|
ringenes herre i 3d ?? |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Alt jeg har set i biffen har været noget lort og spild af penge. Untagen lige Avatar. Ellers er det bare noget gimmick som ikke tilføjer noget til filmoplevelsen
Redigeret af Sploink - 12-August-2012 kl. 18:36 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Glem det! Folk var også imod fjernsynsapparater
![]() |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Jeg synes selv, at det er bedre i hjemmebioen, end hvad det er i biffen.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
![]() ![]() ![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
||
Det er ikke 3D jeg opponerer imod - det er FAKE 3D jeg opponerer imod.
Hvis en film ikke er optaget i 3D, så skal den ses i 2D. Hvis en film ikke er optaget i farver, så skal den ses i S/H. Hvis en film ikke er optaget med lyd, så skal den ses uden (måske med underlægningsmusik, som der jo var ved forevisninger dengang). Lad være med at ødelægge et kunstværk. Vi retter jo heller ikke på Mona Lisa bare fordi vi nu evt. mener, at moderne kunst er mere rigtig end renaissance-kunst, vel? |
|||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||
![]() |
|||
Nille44 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 202 |
||
Der er stor forskel på film som fra starten er optaget 1 3D, og film som er optaget i normalt format, og så der efter konverteret til 3D.
Jeg vil ihvertfald ikke selv lægge øjne til en omkonverteret 3D film..
|
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Jeg bestilte den anden da "Titanic" i 3D udgaven. Og jeg er bare meget spændt på, hvorledes visee scener tager sig ud i 3D.
![]() Men jeg kunne da ikke drømme om at se f.eks. "Casablanca" i 3D ![]() Redigeret af Hother - 12-August-2012 kl. 19:06 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
||
Hmm... hvis penge ikke er noget problem, så har I ret i at det kan være ligegyldigt om man omkonverterer til farve/lyd/3d.
Hvis man ser det sådan at der er en vis mængde penge til rådig (i Hollywood and elsewhere) - så betyder det at den energi der anvendes på at lave en konvertering går fra noget andet og nyt. Men såfremt firmaerne får overskud på at lave en konvertering, så er der midler til at køre videre. Hvis instruktøren finder det forsvarligt og pengefolkene ligeså, så kan det vel godt gå. Mvh FNørd Hvad med Casablanca i farve og som dukketeater, og Bjergkøbing Grand Prix i sort hvid ;) ;) ;) Det er op til instruktøren (og pengene) Redigeret af FNørd - 12-August-2012 kl. 19:24 |
|||
![]() |
|||
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
||
jeg vil til dels give dig ret... jeg har set en del film... men kun 2 bragte en VIRKELIG fed oplevelse med sig... Puss in Boots & Smurfs 2011, Det er begge film med relle 3D scener som kunne forsvares .. Jeg syntes faktisk ikke engang Avatar 3D har noget at byde ind med... eller John Carter ... så det er småting endnu der er værd at se i 3D
|
|||
![]() |
|||
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
||
tror det er fordi i kun kigger efter ting som kommer ud at billedet... det er jo dybde i billedet som er fedt
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |