|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
mlun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() Sendt: 20-Juli-2009 kl. 12:50 |
|
Har købt en QNAP TS-219, og vil gerne have lagt mine DVD'ere over på NAS'en så jeg kan spille via PS3'en. Men hvilket værktøj bruger I således at DVD'erne kan spilles på PS3'en som om det var fra en skive lagt i PS3'ens DVD-drev?
Mener at en normal ripning blot giver en stak VOB filer der skal afspilles separat. Var rart om menustruktur etc. kunne bibeholdes. |
||
![]() |
||
larsanton ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Hej jeg kikker lige med.. ville gerne høre nærmere om dette da jeg har tænkt på det samme.. |
||
![]() |
||
nph12 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 646 |
![]() |
|
Jeg er også med på en "lytter". Har selv et lignende spørgsmål: http://www.recorders.dk/forum/forum_posts.asp?TID=63461& PN=1&TPN=3
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
|
Brug programmet "Handbrake" og forbind din ps3 med hdmi
Ok - there seems to be a little confusion going on with audio / handbrake / PS3, etc. |
||
.....
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
|
Så har jeg lige prøvet det med en dvd, og det virker ! |
||
.....
|
||
![]() |
||
mlun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
|
Notfast: kan du ikke lige skære ud i pap for mig (inden jeg downloader), om handbrake kan rippe en DVD således at man kan bruge det rippede produkt fra sine NAS lige som hvis man lagde en skive i PS/3'ens DVD-drev? Går ud fra at du mener at PS/3'en skal forbindes til fjernsynet med HDMI, idet PS/3'en selvfølgelig er forbundet med NAS'en via ethernet.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Handbrake kan rippe en dvd (men ikke fjerne kopi beskyttelse, brug her evt. anydvd til det). Ja PS3 skal forbindes med HDMI til tv for 6 kanals lyd. Men bruger du kun dit tv har du jo kun stereo og kan nøjes med optisk (PS3 mixer 6kanal ned til 2 kanal når det er PCM lyd over optisk)
|
||
.....
|
||
![]() |
||
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
|
er anydvd gratis??
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Desværre nej, men det kan prøves gratis i 21 dage. DVDFab HD Decrypter: Når du så har filmen på hdd så peger du Handbrake på mappen med filmen, så køre det automatisk.
|
||
.....
|
||
![]() |
||
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
|
Nice tak. fik lige prøve rippet pulp fiction med anydvd og handbrak i går og det virker omend at det tog 4 timer at rippe filmen?!?!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Rippe eller konvetere ? Rippe så er skiven dårlig eller dit drev er i stykker. |
||
.....
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja ok jeg konveterede den jo egentlig til Apple Tv venligt format |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |