|
RMA sag Redcoon.dk; rimelig behandlingstid? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, det er det så ikke! Hjemmesiden redcoon.dk er registreret i Holland. Og jeg mener at Redcoon er et tysk firma. Måske du skulle under søge tingene lidt bedre næste gang - eller gå i en dansk butik! Så det er fuldt forståeligt, at de sender rep. retur til tyske serviceværksteder, da garanti-rep. ikke koster dem noget dér, ud over fragt. Skulle de benytte et danskst serviceværksted, ville de selv skulle betale for rep.! M.v.h. |
||
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu ved jeg ikke hvordan man definere en dansk virksomhed i denne sammenhæng, men jeg kan da se at de har dansk cvr nummer, så på en eller anden måde er de jo registreret i danmark |
||
jonit
Bruger Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja, det er også det jeg kan se at redcoon.dk er et dansk registreret firma, og så vidt jeg er orienteret er et firma med dansk cvr. underlagt dansk købelov.
Nu ved jeg jo faktisk heller ikke hvor de sender deres reklamationer til reparation, det er jo ikke lykkedes mig at få det oplyst endnu.
Redigeret af jonit - 09-Marts-2014 kl. 13:04 |
||
Jonit... , Se mere her...
Min Bio |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |