recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - rulleknapperne mangler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

rulleknapperne mangler

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
leonsch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Januar-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér leonsch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2014 kl. 16:31
Hej venner! - senest dig Vilhelm!

Tak alle sammen for de mange gode råd. Jeg ved godt, at der - også omkring emnet i denne tråd - er nogle alternative muligheder. Så min PC-brugerhverdag er ikke "brudt sammen", om jeg så må sige.

Min egentlige anledning til at begynde tråden, var nu også snarere at få nogle vurderinger fra alle jer eksperter om, hvorfor de dér "op-og-ned-pile" var væk på min PC, som i øvrigt er en Acer, og det har jeg fået nu takket være jer;

' - - og I kan derudover være ganske trygge: Min PC-dagligdag kører stadig i normal fart uden at være hæmmet af emnet: "pile eller ikke pile"

M.v.h. leonsch
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 21:48
Har nu fået en ny opdatering til min Chromium i Ubuntu, og rullepilene er der fortsat.

Chromium-.versionen hedder nu: Version 32.0.1700.102 Ubuntu 12.04 (32.0.1700.102-0ubuntu0.12.04.1~20140128.864.1) 
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu