|
rulleknapperne mangler |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
leonsch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej venner! - senest dig Vilhelm!
Tak alle sammen for de mange gode råd. Jeg ved godt, at der - også omkring emnet i denne tråd - er nogle alternative muligheder. Så min PC-brugerhverdag er ikke "brudt sammen", om jeg så må sige. Min egentlige anledning til at begynde tråden, var nu også snarere at få nogle vurderinger fra alle jer eksperter om, hvorfor de dér "op-og-ned-pile" var væk på min PC, som i øvrigt er en Acer, og det har jeg fået nu takket være jer; ' - - og I kan derudover være ganske trygge: Min PC-dagligdag kører stadig i normal fart uden at være hæmmet af emnet: "pile eller ikke pile" M.v.h. leonsch |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har nu fået en ny opdatering til min Chromium i Ubuntu, og rullepilene er der fortsat.
Chromium-.versionen hedder nu: Version 32.0.1700.102 Ubuntu 12.04 (32.0.1700.102-0ubuntu0.12.04.1~20140128.864.1)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |