recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 2 stk Yousee kabelTV bokse.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 2 stk Yousee kabelTV bokse.

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 2 stk Yousee kabelTV bokse.
    Sendt: 27-September-2023 kl. 14:32
Jeg har to Yousee TV bokse jeg ikke bruger og har ikke brugt i et par år, og kommer sandsynligvis heller ikke til det. Så nu skal de videre i stedet for at ligge og samle støv, hvis nogen kan bruge dem. 

Det drejer sig om 
1 stk YSR2000, (FHD)
1 stk YS4000, (4K) 

De er begge i originale kasser og alt indhold. 
Se specifikationerne her:
http://yousee.dk/hjaelp/artikler/funktionerne-pa-din-tv-boks/humax-tv-boks/specifikationer-humax

De kan afhentes i Karise (4653) eller alternativ i Ørestad lige ved siden af Fields på Amager på hverdage mellem 10-16. 

Jeg gider ikke bøvlet med at sende dem. Så lad være med at spørg om jeg sender Wink

Jeg har ikke rigtig nogen ide om pris. Så giv et bud, så må vi se om de er det værd LOL
Sælges samlet eller enkeltvis
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2023 kl. 14:20
Hvad du gør med dem blander jeg mig fuldstændig uden om, men vær opmærksom på, at vil Yousee en dag have dem tilbage, så koster de cirka 2000 pr. TV-boks i erstatning :) 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2023 kl. 14:32
Ikke de to bokse her. De er min ejendom, (har jeg papir på). Ellers ville jeg slet ikke forsøge sælge dem, men blot returnere dem til Yousee. 
Nu er jeg bare træt af de ligger og glor i æsken. Og jeg tvivler på Yousee vil købe dem tilbage LOL
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2023 kl. 14:41
Helt fair - jeg syntes bare det var brandærgeligt, at sælge den for 100 kroner og så bagefter få en regning på 4000 Big smile
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
larsvj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: DK-2830
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsvj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2023 kl. 18:55
Kunne godt bruge YSR-2000 boksen
Se PM.
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One *
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2023 kl. 05:04
Det her er ikke bokse, man bare kan koble på og så virker de. De bliver styret af Yousee og virker først, når de er tilknyttet et abonnement (det koster et beløb hver måned).
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2023 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Det her er ikke bokse, man bare kan koble på og så virker de. De bliver styret af Yousee og virker først, når de er tilknyttet et abonnement (det koster et beløb hver måned).

Korrekt, boksene kræver et Yousee kabel TV abonnement.
Men jf Yousee´s FAQ, så står der følgende:

"Følger der altid en tv-boks med?
Nej, det gør der ikke, men du kan nemt tilvælge en tv-boks, når du bestiller. Tv-boksen giver dig adgang til mange smarte funktioner, som fx at se tidligere sendte programmer fra tv-arkivet, at sætte programmer på pause eller optage dem, så du kan se dem når og hvor du vil.".

Derfor formoder jeg det kan være relevant, hvis man har et Yousee abonnement og man kan modtage Yousee via kabel(coax). 

Jeg har ikke selv været Yousee kabeltv kunde i over 2 år, da mit nye hus slet ikke har kabeltv(coax). Men det lader ikke til at det har ændret sig.
Begge bokse kan også bruges, hvis man har en boks i forvejen, men ønsker en ekstra boks i fx børneværelse. Forudsat at der er kabeltv stik (coax). 

Skulle der være problemer af nogen art, så går handlen selvfølge tilbage, helt uden problemer. Ingen har gavn af at købe noget de ikke kan bruge. Og jeg har intet at bruge disse bokse til, og får det heller ikke LOL
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2023 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af larsvj larsvj skrev:

Kunne godt bruge YSR-2000 boksen
Se PM.

Har svaret Wink
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2023 kl. 10:45
Ret beset kan man ikke rigtig bruge dem til noget uagtet man er eksisterende kunde. Både på coax, fiber og kobber er man låst via abonnementet til et samlet antal bokse (enten via et samlet antal eller på coax ud fra serienummeret på den enkelte boks). 

Er du kobber/fiber kunde og registreret med to bokse, så får du ikke boks nummer tre på. Er du på coax og vil sætte boksen på, så bliver du ligeledes nægtet, da serienummeret ikke er registreret på dit abonnement. Så med andre ord er de ikke alverden værd :) 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2023 kl. 11:23
Hvis Yousee ikke vil være med til at registrere serienummeret på dem, så en abonnementkunde kan bruge dem. Så har du ret, at de ikke kan bruges. I hvert fald ikke til Yousee.  

Det må komme an på en prøve. Jeg kan af gode grunde ikke gøre det, da jeg ikke har Yousee kabelTV abonnement.

Hvis Yousee stiller tvivl ved ejerskabet, så bør de se indad.

YS-2000 fik jeg til ejendom, mens jeg var testpilot, da vi skulle teste YS-4000.
YS-4000 blev jeg afkrævet for efter endt testpilot, fordi de i deres administration ikke kunne finde ud af at overføre den til mig, på trods af at jeg skulle have en boks fra dem alligevel jf mit almindelige abonnement på daværende tidspunkt.
Efter flere opkald, hvor de bla sendte rykker, blev jeg til sidst så træt af det cirkus, så jeg blot betalte for boksen, så den blev min ejendom. 

Det er ret interessant, hvis de har afkrævet mig et beløb, modtaget pengene, for en boks der er værdiløs LOL
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2023 kl. 11:41
Om man er kommet i besiddelse af den på den ene eller anden måde ændrer ikke rigtigt på hvad man kan og ikke kan rent teknisk :) 

Og det er heller ikke mit mål, at blande mig i dét. Men ja - boksen er tæt på værdiløs (også for en eventuel køber). Desværre. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2023 kl. 12:00
Men Yousee har vel ikke en teknisk begrænsning i at registrere serienummer?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu