|
Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder |
Besvar | Side <12345 16> |
Forfatter | |||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, det er Sony jeg er lidt bange for. De er sikkert lige så fordømt ringe som Panasonic når det kommer til kundesupport.
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Måske ikke ligefrem ringe, men det går lidt op ad bakke.
|
|||
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så havde det måske været de 2000,- værd ifht du kunne havde gået i en fysisk butik ? Håber det kommer til at gå glidende 🙂
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Takker og håber. Tja, virker nu som om at jeg har en god sælger. Hvis ikke Sony håndtere sagen godt nok, så finder de på en anden god løsning.
Redigeret af Hother - 19-Februar-2018 kl. 13:44 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Brian E
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Meget spændt på Sony DKs reaktion. Jeg købte for år tilbage et TV i Tyskland, hvor forhandleren også henviste mig til Sony DK, da der var en fejl på TV'et.
Det er uden diskussion den dårligste oplevelse med kunde"service", jeg har haft. De var både ubehovlede og afvisende, og jeg derfor har siden ikke købt Sony. Er dog måske ved at overveje at falde til patten igen, fordi deres TV ligner et godt bud på en god og billig løsning til fodbold-kigning på herreværelset.
Redigeret af Brian E - 19-Februar-2018 kl. 14:20 |
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har netop hørt fra Sony.DK, hvor de bad om en "Beskrivelse" af problemet, samt et købs bevis. Begge dele har jeg sendt til Sony. Jeg må jo vente lidt og se. Jeg vil slette ikke finde mig i en dårlig kundeoplevelse. Så går jeg højere op i deres system m.v.
|
|||
|
|||
siccio
Super bruger Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Glæder mig til at forhåbentligt høre lidt om hvad dit indtryk er af lyden.
Specielt nu man må sige at du kommer fra et surround setup i den ikke helt billige udgave førhen. Har luret du var gået meget over til stereo de seneste år, og nu har solgt dine højttalere. Gad bare godt høre om sådan en soundbar/sub nogenlunde kan løfte opgaven? Er selv ramt af skifte til 4k tv, men er blevet træt af at skulle skifte receiver p.g.a hdmi 2.0 eller på sigt 2.1 nu man kun har 1.4. Og sådan et sæt er jo billigere kontra min receiver. |
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg skal nok komme med lidt indtryk af mit Sony system. Lige nu står det naturligvis helt stille. Men bortset fra, at der er fejl på Subben, så har systemet en meget lækker byggekvalitet, som jeg kan glæde mig over. Det er håbløst at følge med i udviklingen omkring HDMI, billedeformater osv. Jeg har indtil videre opgivet, bare det jeg har funker - og det gør det.
|
|||
|
|||
Brian E
Bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 236 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så er du da allerede kommet meget længere end mig. Da de hørte, at TV'et var købt i Tyskland, ville de simpelthen intet have med mig at gøre. Men jeg fik min hævn, for i de mellemliggende 13 år har jeg vel købt gear for omkring 100.000 helt udenom Sony
|
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Som jeg ar forstået Sony, så håndtere de deres produkter købt i EU.
|
|||
|
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå, men Sony vil have sendt min Sub til Servicebroker, den er jeg godt nok ikke meget for. Jeg vil i givet fald overveje selv at bekoste en reparation. Jeg har mit AV-udstyr meget kært.
|
|||
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan jeg godt forstå. Havde selv en kedelig oplevelse med Pandrup værkstedet, der skulle skiffe en LED i front på min Pio AVR. Den kom tilbage med tydelige mærker fra skruetrækker brugt til at vippe drejeknapper af. Og så virkede frontklapoen ikke.
Først efter jeg henvendte mig til Pioneer Danmark, ville de tage den tilbage og udbedre skaderne. Udbedringen bestod i en højglanspolering og en hulans masse strækplast for at understrege at DE var ihvertfal IKKE forkert på den. SÅDAN NOGLE BØNDER VIL JEG IKKE HA TIL AT LAVE NOGET AF MIT UDSTYR NOGENSINDE! https://dk.trustpilot.com/review/www.servicebroker.dk |
|||
Besvar | Side <12345 16> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |