Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
|
Sendt: 12-September-2010 kl. 16:58 |
Firebird skrev:
hummelmose skrev:
Jeg købte VT20, fordi jeg på IFA 2010 blev overbevist om det var den model jeg skulle have. Jeg ved godt at der er minimal forskel, men med VT20 får du også 2 par briller med.
Men jeg er ret glad for valget. | Jeg fik godt nok kun et par 3D briller med til min skærm. 3D er i øjeblikket dog ikke særligt interessant for mig. Hvor langt sidder du fra skærmen?, for du skal da vidst sidde meget tæt på hvis du vil have noget ud af 3D effekten på en 46 tommers... Jeg sidder 2.5m fra min skærm på 63 tommer...
|
Jeg sidder vel også omtrendt 2,5 Meter fra en 50" - og det virker ganske fint...
Jeg nyder at spille 3D Rift og WipeOut 3D 
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
 |
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4006
|
Sendt: 12-September-2010 kl. 17:05 |
Jeg har også 3D spil på min PS3, og jeg har lige købt Clash of the Titans i 3D på Blu-ray.
Jeg er enig om at der mangler indhold, men det kommer og så vil jeg hellere have det rigtige panel.
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24802
|
Sendt: 12-September-2010 kl. 17:09 |
hummelmose skrev:
Jeg har også 3D spil på min PS3, og jeg har lige købt Clash of the Titans i 3D på Blu-ray.
Jeg er enig om at der mangler indhold, men det kommer og så vil jeg hellere have det rigtige panel. |
Hvad synes du så om clash of the titans? Jeg synes ikke den er så dårlig som den gøres til.
Jeg snakkede med en sælger i sommer radio tv, og han sagde at der skulle komme 20 titler i år. Det må vi så se.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
|
Sendt: 12-September-2010 kl. 17:11 |
Jeg kan fortælle at Sony annoncerede 30 titler inden jul i 3D. og knap 50 titler på PS3.
Jeg har kun set de første 20 min., men det er tydeligt at det er en 2D film, der er kommet igennem 3D maskinen.
Jeg ville jo have købt det hos Pana i Rødovre, men de havde det ikke på lager, så jeg drønede til NB Radio i Roskilde, der havde flere på lager.
Og nu er jeg så på jagt efter 2 par briller mere. Men der er ebay jo nok min ven.
|
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24802
|
Sendt: 12-September-2010 kl. 17:14 |
Det ville da være rart med en ordentlig gang film.
Ja, nb har som regel flere ting på lager.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Sendt: 12-September-2010 kl. 17:15 |
hummelmose skrev:
Jeg kan fortælle at Sony annoncerede 30 titler inden jul i 3D. og knap 50 titler på PS3.
Jeg har kun set de første 20 min., men det er tydeligt at det er en 2D film, der er kommet igennem 3D maskinen.
Jeg ville jo have købt det hos Pana i Rødovre, men de havde det ikke på lager, så jeg drønede til NB Radio i Roskilde, der havde flere på lager.
Og nu er jeg så på jagt efter 2 par briller mere. Men der er ebay jo nok min ven. |
Jeg tror det er en ide lige at vente lidt med briller - der kommer jo nogle nye fra Panasonic som er mere lukkede en dem vi får lige nu...
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 12-September-2010 kl. 17:18 |
nu har jeg ikke lige kigget så meget på priser 46" kontra 50" typisk plejer konkurrencen at være hårdere på 50" var det ikke muligt at prutte sig til en bedre pris på 50" end 46"... har altid tænkt det var en odd størrelse for en plasma... size does matter  (og vel især for 3D)
Men hvorfor lige 46" istedet for 50" var det hvad vægpladsen bød?
|
Mvh
René
|
 |
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
|
Sendt: 12-September-2010 kl. 17:19 |
hummelmose skrev:
Og nu er jeg så på jagt efter 2 par briller mere. Men der er ebay jo nok min ven. |
Jep, der er allerede et firma der producerer billige 3D briller, og jeg mener også at de kan købes på Ebay. (Jeg er dog ikke sikker). Hvad 3D spil angår kommer der sandsynligvis snart en ny PS3 med HDMI 1.4, men SONY holder desværre kortene tæt på kroppen så de kan komme af med de gamle maskiner med HDMI 1.3 først. Det er netop kun 2D film som de har "fikset" lidt, men, der kommer mange store produktioner i 3D i fremtiden, og det bliver ikke kun animationsfilm.
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Sendt: 12-September-2010 kl. 17:23 |
Firebird skrev:
hummelmose skrev:
Og nu er jeg så på jagt efter 2 par briller mere. Men der er ebay jo nok min ven. | Jep, der er allerede et firma der producerer billige 3D briller, og jeg mener også at de kan købes på Ebay. (Jeg er dog ikke sikker).
Hvad 3D spil angår kommer der sandsynligvis snart en ny PS3 med HDMI 1.4, men SONY holder desværre kortene tæt på kroppen så de kan komme af med de gamle maskiner med HDMI 1.3 først.
|
Hmmm, hvad skulle Sony's encitament være til at ofre flere penge på "nyudvikling" på PS3'en?
Full HD spil (1080p) ?
Der er i forvejen ikke ret mange spil der er i 1080p
|
Lars B
|
 |
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
|
Sendt: 12-September-2010 kl. 17:31 |
zulfo skrev:
Firebird skrev:
hummelmose skrev:
Og nu er jeg så på jagt efter 2 par briller mere. Men der er ebay jo nok min ven. | Jep, der er allerede et firma der producerer billige 3D briller, og jeg mener også at de kan købes på Ebay. (Jeg er dog ikke sikker).
Hvad 3D spil angår kommer der sandsynligvis snart en ny PS3 med HDMI 1.4, men SONY holder desværre kortene tæt på kroppen så de kan komme af med de gamle maskiner med HDMI 1.3 først.
|
Hmmm, hvad skulle Sony's encitament være til at ofre flere penge på "nyudvikling" på PS3'en?
Full HD spil (1080p) ?
|
Nej, men, det kommer jo, ligesom der kommer mange 3D film i 1080p i fremtiden, så det varer nok ikke længe før der kommer en PS3/4 med HDMI 1.4. De står jo ikke stille med udviklingen af deres konsol.
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Sendt: 12-September-2010 kl. 17:38 |
Firebird skrev:
zulfo skrev:
Firebird skrev:
hummelmose skrev:
|
Full HD spil (1080p) ?
| Nej, men, det kommer jo, ligesom der kommer mange 3D film i 1080p i fremtiden, så det varer nok ikke længe før der kommer en PS3/4 med HDMI 1.4. De står jo ikke stille med udviklingen af deres konsol.
|
Det er jo rent gætværk... nu skal vi ikke Highjacke tråden, men du må i alt fordragelighed gerne smide et link der peger på at der skulle komme Full HD 3D spil inden for den nærmeste fremtid...
Personligt tror jeg du sidder og gætter, især fordi du pludselig blander noget PS4 ind - en sådan vil formegentlig først dukke op om 3-4 år...
|
Lars B
|
 |
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
|
Sendt: 12-September-2010 kl. 17:44 |
Jeg kan ihvertfald fortælle, at der ikke er Full HD 3D spil på vej fra Sony officielt. Jeg talte med både japanske og europæiske repræsentanter fra Sony. Og boksen er slet ikke klar til Full HD i 3D, og jeg tror ikke at de laver en platformsforskel der vil underminere deres position.
Nu har folk købt slim, så tror jeg ikke de ville se med milde øjne på endnu en opdatering.
|
|
 |