|
S: DacMagic - Solgt! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbw2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2013 kl. 17:03 |
Overvejer at sælge min Cambridge DacMagic. Den originale uden headamp:
Har kvittering og orignal indpakning. Står som ny.
http://www.whathifi.com/review/cambridge-audio-dacmagic Super DAC som har fået rigtig gode anmeldelser. Er åben for alle bud, men forbeholder mig naturligvis retten til ikke at sælge. Den befinder sig i Vanløse. Jeg foretrækker at den bliver afhentet.
Redigeret af mbw2001 - 06-Marts-2013 kl. 17:47 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De bliver typisk solgt fra 1000,- til 1300,-
|
|
![]() |
|
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
Byder hermed 800 - så er vi da i gang. Jeg afhenter gerne - specielt hvis du bor tæt på metroen
![]() |
|
![]() |
|
mbw2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
Bud er modtaget... Ville dog gerne lidt op i pris.
Bor ca. en km fra metroen...
|
|
![]() |
|
Ingen andre som er interesserede i denne?
|
|
![]() |
|
markomega ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2009 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 64 |
Har du den på dba? Jeg har lige solgt min, og jeg havde en anden gut der også gerne ville købe den. Og tror faktisk han var fra Vanløse :)
|
|
![]() |
|
Har et bud på 1000 til afhentning i aften. Så hvis ingen over byder bliver den solgt i aften.
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |