recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så er forvirringen komplet! (pf9731)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå er forvirringen komplet! (pf9731)

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 09:01

Oprindeligt skrevet af ticker ticker skrev:

Ticker: Tjo har set en del panasonic. Ok ved godt de nye ikke er plastic. De er også væsentligt pænere end de gamle modeller. Jeg synes dog stadig deres design er trist i forhold til f.x. Samsung/Philips/Sony.

Hvorfor skriver du så plastic Panasonic ? Jeg har ikke tiltro til det du skriver herefter. Tjo - der er ikke nogen "ignorer" på dette forum, ellers var du blevet sat på "ignorer" hos mig, jeg kan ikke bruge varm luft til noget, foretrækker facts.

Jamen det skal du da være velkommen til.

Nu vi snakker fact, hvor havde du det fra med EISA priotering. Det med at LCD var dårligst, derefter kommer plasma og CRT.

Du husker sikker selv dit indlæg... 

Det ville jeg gerne se nogle dokumenterede fact på.
Eller det var måske varm luft fra din side..

Den Poll du viser, er den ikke fra en Amerikansk Poll.
Husk på at markedet er anderledes i USA, så hvis den er amerikansk så er det ikke særlig brugbar i DK.

Vil dog stadig mene at Panasonic har et trist design !!

Kunne godt tænke mig at høre fra Plasma folket, om de har været ude og se på f.x. 9831 ?

Der må snart være over 100 som har modtaget deres 9731. Synes stort set man kun hører positivt om det. Dem som har valgt at levere det tilbage kan vist tælles på en hånd. Så et LCD kan vist ikke være så elendigt som nogle gerne vil gøre det til.

Men både LCD og Plasma kan blive bedre.

Redigeret af lahan - 28-August-2006 kl. 09:10
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 10:28

Lahan. Det er jo det satans ved os mennesker. Når først vi har brændt for noget, og har investeret en mindre formue i det, så er vi hulens svære at overbevise om, at vi har købt katten i sække, eller i det hele taget stille os kritisk til vores køb. Vi skal jo nødig tabe ansigt, specielt hvis vi inden vores investering, har siddet og skamros produktet f.eks her på forumet.

På internettet er vi utrolige sårbare individer. Vi kan næste lade os bilde hvad som helst ind, blot det er de "rigtige" som siger det. F.eks i form af EISA awards osv.
Som meningt menneske har vi også tendenser til at stille os ud i div. detailvare forretninger, lytter os frem til en forhandler, som indtil få sekunder før, overhovdet ingen indblik har i den verden han nu står og forklare hr og fru jensen om. Og så render vi gud hjælpe mig ud med et produkt under armene efterfølgende.

Der er ingen tvivl om, at den kloge narre den mindre kloge. Og den mindre kloge vil i de fleste tilfælde ikke erkende dette efterfølgende, uanset om de er bekendt med det eller ej. Sådan er det bare. Og det vil i mange tilfælde stille forum´s som dette i et noget dysterst lys, da vi ikke altid vil få de informationer som vi ønsker.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu